کد خبر: ۲۶۷۳۲۶
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰

درخواست طلاق از مرد دستفروش

زن جوان که از دستفروش بودن شوهرش خجالت مي‌کشيد، در ‌‌نهايت پس از يکسال زندگي به دادگاه خانواده مراجعه کرد و درخواست طلاق داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ابتکار، زن جوان با مراجعه به شعبه 268 دادگاه خانواده درخواست طلاق از شوهرش را ارائه کرد و به قاضي عموزادي گفت: آقاي قاضي يکسال پيش با بهرام شوهرم ازدواج کردم. آن زمان شوهرم در يک شرکت کار مي‌کرد اما به دليل برخي مشکلات از آنجا آمد بيرون و پايش را در يک کفش کرد تا براي خودش کار کند. 

وي ادامه داد: براي همين با سرمايه‌اي که پدرش در اختيارش قرار داد چند قلم جنس خريد و دستفروشي کرد. من مخالف بودم اما او مي‌گفت با اينکار مي‌توانيم پول خوبي بدست بياوريم. من هم به خاطر زندگيم تصميم گرفتم دست از لجبازي بردم اما واقعا اين کار او را دوست ندارم.

 زن جوان افزود: الان يکسال از زندگي ما گذشته و من ديگر تحمل زندگي با شوهر دستفروشم را ندارم. او باعث آبروريزي است و من از کارش خجالت مي‌کشم. چند روزي است مرتب به او مي‌گويم که شغلش را تغيير دهد و مانند گذشته به يک شرکتي برود و در آنجا مشغول به کار شود اما گوشش به اين حرف‌ها بدهکار نيست و من هم واقعا از اين وضعيت خسته شده‌ام براي همين تصميم گرفتم به اين زندگي پايان دهم. 

در پايان قاضي عموزادي از زن جوان خواست تا دست از لجبازي بردارد و به اين راحتي زندگيش را کنار نگذارد. اما زن تصميم خودش را گرفته بود و از طلاق منصرف نشد. 

براي همين رسيدگي به پرونده به جلسه بعدي و در حضور شوهر اين زن موکول شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین