کد خبر: ۲۶۷۳۸۳
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۳

قلعه‌نويی از اين بازيکنان ناراضی است؟+عکس

گفته مي‌شود سرمربي آبي‌پوشان با گذشت ده هفته از ليگ برتر همچنان از عملکرد بازيکنان تيمش که در جام جهاني براي تيم ملي به ميدان رفته‌اند راضي نيست.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش "ورزش سه"، امير قلعه نويي بارها در مصاحبه‌اش نسبت به آمادگي بازيکنان ملي‌پوشش ابراز نارضايتي کرده و پيش از اردوي جديد تيم ملي در ليسبون هم اعلام کرده بود که اميدوار است در آن بازيکنان از نظر بدني به شرايط موردنظرش نزديک شوند.

اما بعد از بازگشت ملي‌پوشان استقلال و انجام ديدار جام حذفي مقابل فولاد نوين بار ديگر قلعه‌نويي نسبت به عملکرد سه ملي‌پوش تيمش انتقاد کرد و دامنه اين انتقاد به تمرينات تيم هم کشيده شد و سرمربي آبي‌ها دقايقي به صورت خصوصي با خسرو حيدري، آندرانيک تيموريان و اميرحسين صادقي گفت و گو کرد.

در حاشيه اين جلسه خصوصي بازيکنان هم نسبت به موضع‌گيري شفاف سرمربي تيم‌شان در رسانه‌ها نسبت به آنها ناراحتي‌شان را اعلام کردند.

بايد ديد سرمربي استقلال بعد از گذشت يازدهمين هفته از ليگ برتر هم بار ديگر نسبت به عملکرد بازيکنان ملي‌پوشش در جام جهاني اعتراض خواهد کرد يا اين بار اين سه بازيکن بعد از شنيدن حرف‌هاي قلعه نويي با عملکردشان موجب کسب پيروزي در ديدار با پديده خواهند شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین