کد خبر: ۲۶۷۵۹۷
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۹

عمل جراحی روي يكي از قربانیان‌ اسیدپاشی

پدر یکی از قربانیان اسیدپاشی اصفهان از عمل جراحی پوست امروز دخترش در بیمارستان مطهری تهران خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ناصر جورکش پدر سهیلا جورکش از قربانیان اسیدپاشی اصفهان با بیان اینکه سهیلا برای انجام عمل جراحی پوست در اتاق عمل بسر می‌برد اظهار کرد: صبح امروز دخترم را به بیمارستان لبافی‌نژاد منتقل کردند تا در آنجا پزشک انجام عمل جراحی وی را تایید کند که پس از معاینه دکتر برادران، پزشک متخصص، جراحی دخترم مورد تایید واقع شد و گفتند که این عمل آسیب جدی به چشم‌های وی وارد نمی‌کند.

وی با یادآوری اینکه از یک ساعت پیش سهیلا را برای انجام عمل جراحی به اتاق عمل بیمارستان مطهری منتقل کرده اند افزود: پزشکان اعلام کردند که هر قسمتی از بدن دخترم اولویت داشته باشد تحت عمل جراحی قرار خواهند داد و تا قبل از ورود به اتاق عمل نمی‌توانند به طور قطعی قسمت مورد نظر برای جراحی را مشخص کنند.

پدر سهیلا با بیان اینکه در حال حاضر نمی‌دانم کدام قسمت از بدن دخترم را عمل می‌کنند ادامه داد: به گفته پزشکان با توجه به میزان سوختگی عمیق و گسترده بدن سهیلا، بر اساس اولویت میزان سوختگی، اعضای بدن دخترم را تحت عمل جراحی قرار می‌دهند. صبح امروز اخبار ضد و نقیضی از سلامتی سهیلا یکی از قربانیان اسیدپاشی اصفهان در رسانه‌های محلی اصفهان منتشر شد که بر اساس آن شایعه شده بود سهیلا به کما رفته است در حالی که وی در سلامت بسر می برد و لحظاتی قبل در بیمارستان مطهری تحت عمل جراحی قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین