کد خبر: ۲۶۷۶۱۱
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۳

اظهارات بازیکنان پرسپولیس و سایپا پس از دیدار دو تیم

محسن بنگر می‌گوید تیم پرسپولیس ضعیف است و به زور 10 نفر می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا، مدافع پرسپولیس تهران پس از شکست امروز تیمش مقابل سایپای البرز در ورزشگاه آزادی، گفت: نمی‌دانم ایراد کار کجاست و ببینید که دیگر ما کی هستیم که به این‌ها می‌بازیم. هرچند موقعیتی هم به آن صورت نداشتند.

مهدی سید صالحی مهاج سایپا پس از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر،گفت: بازی را خوب شروع کردیم و خدارا شاکرم که توانستیم پیروز میدان شویم و قطعا حق‌مان بوده است که این بازی را ببریم.

وی ادامه داد: از اول بازی من را می‌زدند، نمی‌دانم قضیه چه بود ولی در بیرون از زمین تمامی بازیکنان پرسپولیس دوستان من هستند.

مهاجم سایپا درباره درگیری‌اش با محسن بنگر نیز خاطرنشان کرد: ایشان یک حرفی به من زد که من توقع نداشتم.

سید صالحی همچنین درباره جلوگیری از ورود دوربین‌ها به ورزشگاه آزادی نیز گفت: این قضیه به فدراسیون مربوط می‌شود و آن‌ها در این زمینه تصمیم گیرنده هستند اما در مجموع این مسئله به نفع ورزش کشور نیست.

میلاد میداوودی نیز پس از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس، اظهار کرد: قطعا این لیگ باید به سایپا احترام بگذارد، سایپا در این بازی مستحق برد بود و خیلی بهتر از پرسپولیس کار کرد، مطمئنا از این پس هم شرایط سایپا روز به روز بهتر می‌شود.

وی درباره گلی که به پرسپولیس هم زد گفت:من تمام تلاشم را برای گلزنی می‌کنم، امروز هم از صبح حس خوبی داشتم و خدارا شکر پس از آن‌که در نیمه دوم به میدان آمدم توانستم یک گل بزنم.

مهاجم سایپا درباره خوشحالی بعد از گلش هم عنوان کرد: این خوشحالی یک لحظه به ذهنم رسید.

میداوودی همچنین با اشاره به جلوگیری از ورود دوربین‌ها به ورزشگاه‌ها نیز، گفت: من این‌ همه گل مستقیم به ثمر رساندم بگذارید یکی از این گل‌ها هم غیر مستقیم باشد. به هر حال هواداران دوست دارند بازی‌ها را ببینند، ممکن است یک هوادار در شهرستان نتواند به تهران بیاید و بازی تیم پرسپولیس را تماشا کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین