کد خبر: ۲۶۷۶۲۶
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۴

عدم نظارت بر تاخیرها در خطوط هوایی

تاخیرهای مکرر در خطوط هوایی ایران و نبود نظارت بر شرکت‌های هواپیمایی چیزی جز نادیده‌گرفتن حقوق شهروندان به حساب نمی‌آید.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس اجتماعی: پرواز شماره ۶۲۶۳ متعلق به شرکت هواپیمایی تابان قرار بود دیروز ساعت ۱ بعدازظهر به مقصد کیش پرواز کند. اما پس از ۳ ساعت‌ونیم تاخیر، سرگردانی و عدم پاسخگویی به مسافران ساعت ۴:۳۰ دقیقه به آنها اعلام شد پرواز به ساعت ۸ شب موکول شده است.

به گزارش آفتاب، احتمالا برای اکثریت ما پیش آمده که مسافر پرواز هوایی باشیم و پرواز با تاخیر روبرو شود. این موضوع برای افرادی که بیشتر با سفرهای هوایی سروکار دارند تقریبا عادی است.

کمتر پروازی پیش می‌آید که بدون تاخیر و در زمان مقرر انجام شود. اما موضوعی که در اینجا اهمیت دارد نبود نظارت بر عملکرد شرکت‌های هوایی است.

مسافران براساس اطلاعات بلیط خود یک ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر می‌شوند و پس از چند ساعت سرگردانی به آنها اعلام می‌شود که هواپیما چند ساعت تاخیر دارد.

این در حالیست که شرکت‌های هواپیمایی در دو سال گذشته چندین‌بار قیمت بلیط‌های خود را به دلایل مختلف افزایش داده‌اند.

با وجود اینکه مسافران هزینه زیادی را برای پروازهای هوایی متحمل می‌شوند، نه‌تنها از هواپیمای مناسب، امکانات و تجهیزات لازم برخوردار  نمی‌شوند، بلکه باید چندین ساعت تاخیر و سرگردانی در فرودگاه را هم جان بخرند تا به مقصد برسند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین