کد خبر: ۲۶۷۶۶۸
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
علی شکوری‌راد در گفت‌و‌گو با «آفتاب»:

صحبت‌های جنتی از طبیعت او بر می‌خیزد

علی شکوری‌راد، نماینده دور ششم مجلس و فعال اصلاح‌طلب صحبت‌های اخیر دبیر شورای نگهبان را نه تهدید برای انتخابات آینده بلکه برگرفته از طبیعت او می‌داند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس سیاسی: شکوری‌راد عنوان می‌کند اصلاح‌طلبان به این موضوعات واقف بودند و با در نظر گرفتن همین موضوعات در انتخابات 92 پیروز شدند. این در حالیست که عده‌ای از اصلاح‌طلبان صحبت‌های اخیر دبیر شورای نگهبان درباره خطا در تایید صلاحیت‌های مجلس ششم  را حمل بر خط و نشان کشیدن برای انتخابات سال آینده می‌دانند. آنها صحبت‌های جنتی را هشدار انتخاباتی عنوان می‌کنند.

علی شکوری‌راد درباره صحبت‌های دبیر شورای نگهبان که از نظر برخی خط و نشان کشیدن برای انتخابات پیش‌رو بود به خبرنگار «آفتاب» می‌گوید: اقای جنتی احتیاجی به هشدار دادن ندارد. ایشان همین که حضور داشته باشد مطمئنا کارهایی که مطرح کرده را انجام می‌دهد. بنابراین من فکر نمی‌کنم که در میان صحبت‌های ایشان در آن برنامه تلویزیونی پیام خاصی ملحوظ شده باشد. اگر آقای جنتی مسئول نظارت بر انتخابات باشد این کارها را انجام می‌دهد بدون اینکه لازم بداند به کسی هشدار دهد.

نماینده دور ششم مجلس شورای اسلامی درباره صحبت‌های احمد جنتی عنوان می‌کند: من فکر می‌کنم این صحبت‌ها از طبیعت آقای جنتی برمی‌خیزد، و بعید می‌دانم برنامه‌ریزی خاصی برای آن وجود داشته باشد.

این فعال اصلاح‌طلب برخی از صحبت‌های عنوان‌شده علیه اصلاح‌طلبان را به منظور تضعیف روحیه آنها می‌داند و مطرح می‌کند: فکر می‌کنم بعضی سیاست‌هایی که در طرف مقابل اعمال و مطرح می‌شود، عمداً برای ناامید کردن، ایجاد سرخوردگی و یاس در میان اصلاح‌طلبان است. بنابراین گروه‌های اصلاح‌طلب باید مواظب باشند که این حرفا بر آنها تاثیر نگذارد و کار خود را با جدیت انجام دهند؛ با اراده پیش بروند و برنامه‌ریزی مناسب داشته باشند. اراده اصلاح‌طلبان باید بر این باشد که هر مانعی که بر سر راه وجود دارد را از سر راه بردارند و یا آن را دور بزنند.

او تاکید می‌کند: این اراده اگر محکم شکل بگیرد حتما توفیقات بزرگی نصیب اصلاح‌طلبان خواهد شد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این نوع صحبت‌های آقای جنتی تازگی نداشته و اصلاح‌طلبان قبلا هم با این لحن و گفتار آشنا بوده‌اند به خبرنگار «آفتاب» می‌گوید: من فکر می‌کنم که آقای جنتی با آن صحبت‌هایی که انجام داد طبیعت خود را بیش از پیش آشکار کرد. چیز خاصی را مطرح نکرد. ما این موضوعاتی که عنوان شد را از قبل می‌دانستیم، الان هم می‌دانیم و با وجود این پا به صحنه گذاشته‌ایم و می‌توانیم موفق شویم. همان طور که در سال گذشته هم می‌دانستیم اما در انتخابات ریاست‌جمهوری اراده کردیم، انسجام به دست آوردیم، حرکت کردیم و توفیق بزرگی به دست آوردیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین