کد خبر: ۲۶۷۶۸۱
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱

یک نوجوان عضو داعش نخست‌وزیر استرالیا را تهدید کرد

یک نوجوان استرلیایی که چندی پیش از خانه فرار کرده بود در یک ویدیوی گروه داعش ظاهر شد. او نخست‌وزیر استرلیا تونی ابوت را خطاب قرار داد و به او گفت جهادی‌ها تا زمانی که در تمام سرزمین‌ها پرچم سیاه خود را برنیفرازند از پای نخواهند نشست.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس بین‌الملل: این نوجوان که به سختی سنش به 17 سال می‌رسد، نامش عبدالله المیر است که قبلاً در جنوب غربی سیدنی زندگی می‌کرد. عبدلله المیر در این ویدیو به رهبران غربی، وجود گروه‌های تروریستی را هشدار می‌دهد.

به گزارش آفتاب به نقل از گاردین، او در این ویدیو که اسلحه به همراه و لباس نظامی به تن دارد، توسط جوان‌های جهادی که مانند هم لباس پوشیده‌اند احاطه شده است. این نوجوان در این ویدیو خطاب به تونی ابوت می‌گوید: «تونی ابوت، این سلاح‌هایی که در دستان ما قرار دارد و این سربازها به تو می‌گویند که از جنگ دست بر نخواهیم داشت.»

این نوجوان ادامه می‌دهد: «تا زمانی که به سرزمین‌های شما نرسیم و سر رهبران ظالم را بر سینه‌اشان نگذاریم، سلاح‌های خود را زمین نخواهیم گذاشت. ما تا زمانی که پرچم دولت اسلامی را در تمام سرزمین‌ها نیفرازیم عقب نمی‌نشینیم. هدف ما کاخ باکینگهام است. هدف ما نصب پرچم داعش بر روی بلندترین نقطه کاخ سفید است.»
 
عبدالله در ماه ژوئن به بهانه ماهیگیری از خانه خارج می‌شود. اما پس از مدتی به خانواده‌اش می‌گوید که در ترکیه برای عبور از مرز رفته است. با این وجود یک وکیل به نمایندگی از خانواده المیر اعلام کرده است که مادر عبدالله فکر می‌کند او مستقیما به عراق رفته است.
 
عبدالله المیر در این ویدیو می‌گوید: «با هر ملت و وسیله و سلاحی که می‌خواهید به جنگ ما بیایید. به جای 50 ملیت، 50 هزار ملیت را در ارتش خود بگنجانید. هواپیماهای جنگنده  خود را به سمت ما برانید. تمام این‌ها به ما گزندی نخواهند رساند. زیرا الله با ما است.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین