کد خبر: ۲۶۷۷۶۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱
لیگ برتر فوتبال؛

توقف استقلال در مشهد به سود دیگر مدعیان

تیم های پدیده مشهد و استقلال تهران با رسیدن به تساوی یک بر یک به کسب یک امتیاز رضایت دادند تا توقف آبی پوشان پایتخت به سود دیگر مدعیان لیگ شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، این دیداردرهفته دوازدهم رقابت های لیگ برترامروز (چهارشنبه) 30 مهر ماه در حضور حدود 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه ثامن مشهد و بدون پخش تلویزیونی برگزار شد.

استقلال تهران خیلی زود و در دقیقه سوم توسط سجاد شهباززاده و با اشتباه دروازه بان پدیده به گل رسید تا نیمه نخست را پیروز به رختکن برود.

تیم پدیده با شروع نیم دوم تهاجمی ظاهر شد و توسط مهدی خیری هافبک با تجربه خود در دقیقه 50 به گل تساوی رسید.

محمدرضا خرسندنیا وامیرحسین صادقی ازاستقلال و میلان یووانوویچ، رضا ناصحی، مسعود نظرزاده و ایگور پراهیچ بازیکنان پدیده مشهد از محمد رضا اکبریان که قضاوت این دیدار را بر عهده دارد کارت زرد دریافت کردند.

امیرقلعه نویی سرمربی استقلال در این دیدار تیمش را با ترکیب محسن فروزان، امیرحسین صادقی، محمدرضا خرسندنیا، یعقوب کریمی، میلاد فخرالدینی، خسرو حیدری، کرار جاسم، آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده و محمد قاضی روانه میدان کرد و در نیمه دوم نیز پژمان نوری و مهدی کریمیان وارد زمین شدند.

برای پدیده نیز مجتبی روشنگر، میلان یووانویچ، ایگور پراهیچ، مهدی خیری، اکبر صادقی، میلاد غریبی، رضا عنایتی، عباس محمد رضایی، محمد رضا ناصحی، کیوان امریی و مسعود نظرزاده بازیکنان اصلی بودند که در ادامه یونس شاکری و محمد عباسیان فرصت حضور در زمین را پیدا کردند.

در نهایت این دیدار با وجود تلاش بازیکنان دو تیم برای رسیدن به پیروزی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا استقلال 22 امتیازی شده و در رتبه دوم باقی ماند و پدیده نیز به امتیاز هفدهم خود رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین