کد خبر: ۲۶۷۷۸۴
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۴

معاون وزیر کار: شاکله اصلی دولت تدبیر و امید، اعتدالگرایی است

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شاکله و ساختار اساسی دولت تدبیر و امید را اعتدال گرایی دانست و گفت: دولت تدبیر و امید با تاکید بر اعتدال گرایی، تفکر و اندیشه، مشکلات انباشته و پیش روی اقتصاد کشور را حل و فصل خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، 'سیدحسن هفده تن' چهارشنبه در اجلاس سه جانبه روابط کار در شیراز افزود: طی سال های گذشته شاهد رشد منفی اقتصاد کشور بودیم، اما امروز این روند با تدابیر کارشناسی و موثر دولت روند رشد اقتصادی کشور مثبت شده است.

وی اظهار کرد: در سال های گذشته بر مزار اقتصاد کشور، مرثیه خوانی کردیم و امروز شرایط به گونه ای است که دیگر فرصتی برای سعی و خطا وجود ندارد.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز در مقابل اقتصاد کشور، چالش سخت جهانی سازی ایجاد شده که با نگاه سنتی نمی توان از پس این چالش برآمد.

هفده تن اضافه کرد: بیش از 90 درصد بنگاه های تولیدی ما کوچک و متوسط هستند اما چون صادرات آنها دانش بنیان نیست، کالاهای تولیدی آنها ارزش افزوده بالایی برای کشور ندارد.

وی تصریح کرد: امروز اگر بخواهیم اقتصاد کشور را از یک اقتصاد 400 میلیارد دلاری به چهار هزار میلیارد دلاری افزایش دهیم تنها راهکار آن تولید کالاهایی است که بازار جهانی دارند.

هفده تن بیان کرد: اقتصاد تعاونی بزرگترین سازه اقتصاد مقاومتی است که ما نتوانسته ایم آن را در مقابل اقتصادهای معروف و متداول دنیا تئوریزه کنیم. 

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: اقتصاد تعاونی اقتصادی است که کارگران امروز را به کارفرمایان فردا تبدیل می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین