کد خبر: ۲۶۷۸۰۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۸

یونسی: دولت تدبیر و امید با شعار خدمت بی‎منت و با تدبیر آمده است

دستیار رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با اشاره به اینکه ملت ایران مستحق خدماتی بیشتر از آن چیزی که امروز دارند، هستند و منتی بر سر مردم نیست، گفت: دولت موظف به ارایه چنین خدماتی است و دولت تدبیر و امید با شعار خدمت بی‎منت آمده است، منتها با تدبیر.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، حجت‎الاسلام و المسلمین "علی یونسی" در مراسم دیدار عمومی با مردم شهرستان ماه‌نشان ضمن تقدیر از حضور گرم مردم این شهر، اظهار کرد: من موظف هستم مطالبات مردم را دریافت کرده و به هیئت دولت و شخص رئیس‌جمهور منتقل کنم.

وی افزود: سفر رئیس‌جمهور به زنجان منشاء خیر و برکت خواهد بود و تحولات بزرگی را به وجود خواهد آورد.

یونسی با بیان اینکه زنجان به دلیل ویژگی‎های خوب می‎تواند به ‌عنوان قطب اقتصادی کشور محسوب شده و در توسعه این مرز و بوم نقش اساسی ایفا کند، تصریح کرد: زنجان از هر نظر جزو استان‎های غنی بوده و این استعداد را داراست که در میان سایر استان‎ها بدرخشد و در توسعه ایران تأثیرگذار باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه چرا کاروان تدبیر و امید بدین نام نامیده شده است، اظهار کرد: به نظر اکثریت فرهیختگان و دل‌سوختگان نظام، در هشت سال گذشته بی‎تدبیری به اوج خود رسید و تدبیر می‎گوید هر کاری باید با توجه به عواقب و نتایج و آینده انجام شود و کارها باید کارشناسانه و با در نظر گرفتن همه جوانب انجام شده و تنها امروز را نبینیم.

یونسی با تأکید بر اینکه بزرگ‌ترین ضربه به یک جامعه و ملت بازداشتن آنان از آینده‎اندیشی و فعالیت است، تصریح کرد: ملت را به مصرف و بیکاری، به کوپن، یارانه و ... وابسته کردن اشتباه بزرگی است و این که 40 درصد مردم عضو کمیته امداد باشند، افتخار نیست. افتخار این است که همه کار داشته باشند. پول مفت دادن نابود کردن آینده آنان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان ماه‌نشان جزو معدود شهرستان‎های استان زنجان است که شیعه و سنی در آن با مودت و دوستی زندگی می‎کنند، تصریح کرد: فرهنگ بزرگواری و بردباری از ویژگی‎های اصلی مردم منطقه محسوب می‌شود که توانسته‎اند با آرامش در کنار هم زندگی کنند.

در این مراسم "سعید صفری"، فرماندار ماه‌نشان نیز با اشاره به برخی مشکلات پیش روی مردم منطقه، اظهار کرد: نبود سرمایه‎گذاری در بخش صنعت، عدم تخصیص اعتبار برای مسیر ارتباطی ماه‌نشان و زنجان و نقص در سیستم آب‌رسانی روستایی از مهم‌ترین مشکلاتی است که مردم شهرستان ماه‌نشان انتظار رفع آن را توسط دولت تدبیر و امید دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین