کد خبر: ۲۶۸۱۲۵
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
دود دعوای این دو به چشم ما می‌رود

محجوب: فدراسیون از صداوسیما شکایت کند

مالک باشگاه ملوان می‌گوید، پخش نشدن دیدارهای تیمش از تلویزیون و اختلافات صداوسیما و فدراسیون فوتبال سبب شده تا اسپانسر این باشگاه درصدد فسخ قرارداد خود باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سیروس محجوب در گفت‌وگو با ایسنا به ضرر هنگفت ملوان برای پخش نشدن دیدارهای این تیم اشاره کرد و گفت: من یک اقدام خاص را در دست انجام دارم و به همین منظور با رییس فدراسیون فوتبال، رییس سازمان لیگ و سازمان صداوسیما مذاکراتی را انجام خواهم داد.

او ادامه داد: بر اثر پخش نشدن دیدار ملوان، اسپانسر ما خواستار لغو قرارداد خود شده است. دعوای میان صداوسیما و فدراسیون فوتبال کاملا به ضرر ما تمام شده و اگر قرار باشد این رویه ادامه پیدا کند من تیم را در اختیار خودشان قرار می‌دهم.

مالک باشگاه ملوان به قرارداد اسپانسر این باشگاه اشاره کرد و گفت: اسپانسر ملوان حداقل هفته‌ای 200 میلیون تومان بابت پخش نشدن بازی‌ها متضرر می‌شود. این که تاکید می‌کنند بر روی فوتبال سرمایه‌گذاری کنیم و در نهایت به این نقطه می‌رسیم سبب دلسرد شدن افرادی مثل من می‌شود.

محجوب خاطرنشان کرد: اگر کار صداوسیما بد است، فدراسیون و سازمان لیگ علیه او شکایت کنند. ملوان که نباید تحت تاثیر این دعوا قرار گیرد و ضرر کند. ما توانسته بودیم از فوتبالی که به اعتقاد بسیاری جایی برای درآمدزایی ندارد، درآمدزایی کنیم.

او تصریح کرد: بخش عمده‌ای از هزینه‌های یک باشگاه توسط حق پخش تلویزیونی تامین می‌شود و ملوان به عنوان یکی از معدود تیم‌های خصوصی حاضر در لیگ برتر نباید از دعوای میان فدراسیون فوتبال و صداوسیما ضرر کند.

محجوب در بخش دیگری از این گفت‌وگو در مورد آخرین وضعیت نقل و انتقالات ملوان اظهار کرد: در حال حاضر خروج شش نفر از بازیکنان قطعی شده و به جای آن‌ها هفت بازیکن به تیم اضافه می‌شوند.

مالک باشگاه ملوان افزود: حسین ماهینی تمرین‌های خود را با ملوان آغاز کرده و آرش افشین هم طی روزهای آینده به تیم اضافه می‌شود.

او در واکنش به برخی صحبت‌های مطرح شده مبنی بر اینکه ملوان حق در اختیار گرفتن بازیکنان سرباز را ندارد گفت: در حال حاضر 70 درصد سهام باشگاه متعلق به من و 30 درصد متعلق به نیروی دریایی است. طبق توافق انجام شده قرار است، نیروی دریایی به جای پرداخت هزینه بازیکن، سرباز را به تیم فوتبال ملوان اضافه کند.

محجوب اضافه کرد: حق طبیعی ملوان است که از بازیکنان سرباز استفاده کند. ما به خوبی با قانون آشنا هستیم و می‌دانیم که بر اساس قانون بازیکنان سرباز متعلق به ملوان هستند.

مالک باشگاه ملوان در پایان خاطرنشان کرد: این که برخی موارد نادرستی را در رسانه‌ها مطرح می‌کنند، به هیچ وجه صحت ندارد. ملوان بر اساس سهمیه خود می‌تواند بازیکنان سرباز را در اختیار بگیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین