کد خبر: ۲۶۸۱۴۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
سعید لیلاز در گفت‌وگو با «آفتاب» مطرح کرد:

افشای بورسیه‌ها و تقویت اعتماد مردم به دولت

لیلاز درباره‌ی بازخورد مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه تعدادی از نمایندگان از این بورسیه‌ها در دولت نهم بهره بردند اضافه کرد: بی‌شک قاطبه‌ی نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید از این اعتماد سازی باید استقبال کنند. عدم همکاری قوه‌ی مجریه و مقننه تبعات سنگینی برای نظام خواهد داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس سیاسی: سعید لیلاز اعلام بورسیه‌های غیرقانونی را موجب تقویت اعتماد مردم نسبت به دولت دانست.

تحلیل‌گر مسائل سیاسی و اقتصادی در پاسخ به پرسش خبرنگار «آفتاب» درباره‌ی پیامدهای مثبت افشای این بورسیه‌ها گفت: این اقدام علاوه بر ایجاد شفافیت در نظام دانشگاهی باعث بازگشت اعتماد مردم به دولت می‌شود چرا که بخش مهمی از مشکلات کشور ناشی از این فقدان اعتماد نسبت به دولت است.

وی در ادامه افزود: همین عدم اعتماد نسبت به قوه مجریه موجب شد تا مردم در طرح یارانه‌ها از انصراف خودداری کنند یا کاهش تورم و رشد اقتصادی را باور نکنند.

لیلاز درباره‌ی بازخورد این مسئله در مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه تعدادی از نمایندگان از این بورسیه‌ها در دولت نهم بهره بردند اضافه کرد: بی‌شک قاطبه‌ی نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید از این اعتمادسازی استقبال کنند. عدم همکاری قوه‌ی مجریه و مقننه تبعات سنگینی برای نظام خواهد داشت.

این تحلیل‌گر مسائل اقتصادی همکاری دولت و مجلس را تاکنون بسیار خوب خواند و تاکید کرد: اکثر نمایندگان از این بورسیه‌ها استفاده نکرده‌اند و باید برای رفع شائبه ضمن پشتیبانی از دولت، نیرومندتر عمل کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین