کد خبر: ۲۶۸۲۲۶
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۷

دورتموند باز هم باخت/ پیروزی خانگی هرتابرلین در هفته نهم

بوروسیا دورتموند در دیدار خانگی برابر هانوفر شکست خورد تا نتایج ضعیف این تیم در این فصل بوندسلیگا ادامه داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا، هفته نهم رقابت‌های بوندسلیگا عصر امروز (شنبه) با برگزاری 5 دیدار پیگیری شد که در یکی از دیدار‌های برگزار شده دورتموند در خانه برابر هانوفر شکست خورد تا در رده نازل پانزدهم قرار گیرد. دورتموند هر چند یکی از سه تیمی است که هر 3 دیدار خود را در لیگ قهرمانان اروپا با برد پشت سر گذاشته است،در هفته نهم بوندسلیگا باز هم شکست خورد تا نتایج ضعیف این تیم در آلمان ادامه داشته باشد. به این ترتیب این تیم در حال حاضر در خطر سقوط به دسته پایین‌تر قرار گرفت.

دورتموند که در چند دیدار گذشته خود نیز در بوندسلیگا شکست خورده بود و نتایج ضعیفی گرفته بود امیدوار بود تا با پیروزی در این دیدار بتواند به وضعیت خود در جدول رده‌بندی سرو سامان ببخشد.

هیروشی کیوتاکه ژاپنی تک گل باارزش و 3 امتیازی تیمش را در این دیدار به ثمر رساند تا 3 امتیاز حساس به حساب هانوفر واریز شود و این تیم با کسب 3 امتیاز این دیدار 17 امتیازی شد و موقتا به رده دوم جدول رده‌بندی رسید. البته در صورتی که گلادباخ فردا بتواند حریفش را شکست دهد و صاحب 3 امتیاز شود رده دوم را بدست خواهد آورد و هانوفر به رده پایین‌تر سقوط می‌کند. هیروشی کیوتاکه، ستاره ژاپنی هانوفر، با یک ضربه آزاد دیدنی، توپ را از روی دیوار دفاعی، وارد دروازه وایدن فلر کرد. بعد از گل، هانوفر می توانست خیلی زود به گل های بعدی برسد، اما درخشش وایدن فلر، دو بار پیاپی دروازه دورتموند را بسته نگه داشت.

در دقایق باقی مانده، کلوپ چند تغییر در تیمش ایجاد کرد اما این تعویض ها نتوانست تغییری در نتیجه بازی ایجاد کند و یک شکست دیگر در کارنامه دورتموند ثبت شد. با این شکست دورتموند 7 امتیازی باقی ماند و حالا تنها یک امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد.

در دیگر دیدار هوفنهایم موفق شد با یک گل تیم شگفتی‌ساز این فصل فوتبال آلمان یعنی پادربورن را با شکست بدرقه کند. کوین وولاند تک گل این دیدار را برای میزبان به ثمر رساند.

هرتابرلین و هامبورگ دیگر دیدار مهم را برگزار کردند که این دیدار با برتری هرتابرلین میزبان به پایان رسید. هرتابرلین که در این دیدار در ورزشگاه المپیک برلین به مصاف هامبورگ رفته بود از همان ابتدا تیم برتر میدان بود و در 20 دقیقه نخست چند موقعیت گلزنی ایجاد کرد که درخشش دروازه‌بان و مدافعان هامبورگ نگذاشت تا میزبان این بازی به گل برسد. در نهایت نیمه نخست این دیدار گلی در بر نداشت تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند و به رختکن بروند تا به توصیه مربیان خود گوش بدهند.

در آغاز نیمه دوم هرتابرلین توانست موقعیت‌های خودش را یکی پس از دیگری وارد دروازه هامبورگ کند. ستاره این دیدار در نیمه دوم آنیس بن‌هاتیرا بود که موفق شد 2 بار برای تیمش گلزنی کند. دیگر گل هرتابرلین را در این دیدار جانی هیتینگای هلندی وارد دروازه هامبورگ کرد تا این دیدار با برتری 3 بر صفر هرتابرلین به پایان برسد.

سایر بازی های این هفه بوندسلیگا فردا برگزار خواهد شد تا هفته نهم این رقابت‌ها به پایان برسد. تیم‌های بوندسلیگا اواخر همین هفته باید در جام حذفی این کشور که به لیگا پوکال معروف است برابر رقیبان خود به میدان برود که در حساس‌ترین بازی بایرن‌مونیخ برابر هامبورگ به میدان خواهد رفت. شاگردان پپ گواردیولا فردا یکشنبه نیز در هفه نهم این رقابت‌ها باید برابر مونشن‌گلادباخ به میدان بروند. این دیدار حساسیت زیادی دارد چرا که گلادباخ در این فصل توانسته در قواره مدعی ظاهر شود و قطعا بایرنی‌ها دیدار آسانی پیش روی ندارند.

نتایج سایر دیدارها:

آگزبورگ 2-0 فرایبورگ

فرانکفورت 4-5 اشتوتگارت

هرتابرلین 3-0 هامبورگ

هوفنهایم 1-0 پادربورن
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین