کد خبر: ۲۶۸۲۲۷
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۶

شکست منچستر‌سیتی، توقف لیورپول و پیروزی آرسنال در لیگ برتر

منچستر‌سیتی در هفه نهم لیگ برتر شکست خورد و آرسنال نیز برد ارزشمندی برابر ساندرلند به دست آورد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا، هفته نهم لیگ برتر انگلیس عصر امروز با برگزاری 6 دیدار آغاز شد که در اولین بازی منچستر‌سیتی در خانه وستهام به میدان رفت که این دیدار با برتری 2 بر یک وستهام به پایان رسید تا شاگردان مانوئل پیگرینی دومین شکست فصلشان را تجربه کنند و فرصت کم کردن اختلافشان را با چلسی صدر جدول از دست بدهند.

در این دیدار وستهام که این فصل نتایج خوبی کسب کرده بازی را بهتر شروع کرد و موفق شد گلزنی کند و از حریف خود پیش بیفتد.

مورگان آمال‌فیتانو موفق شد در دقیقه 21 اولین گل بازی را به ثمر برساند تا وستهام از حریف خود پیش بیفتد. البته بازیکنان منچسترسیتی اعتراض داشتند و معتقد بودند روی جو هارت خطا صورت گرفته است. در ادامه بازی منچستر‌سیتی توپ و میدان را در اختیار گرفت و چند فرصت گلزنی برای این تیم ایجاد شد که سرخیو آگوئرو نتوانست از فرصت‌های به وجود آمده نهایت استفاده را ببرد.

در نیمه دوم منچستر‌سیتی بدشانس بود که نتوانست گل تساوی را به ثمر برساند. ادین ژکو و یحیی توره دو بار دیرک دروازه حریف را به لرزه درآوردند و چندین بار تا باز کردن دروازه حریف پیش رفتند ولی نتوانستند دروازه حریف را باز کنند. بدشانسی بازیکنان سیتی در ادامه تکمیل شد و دیافرا ساخو موفق شد گل دوم را به ثمر برساند. در این صحنه تکنولوژی خط دروازه نشان داد که توپ بازیکنان وستهام از خط دروازه رد شده است. در ادامه بازی منچستر‌سیتی موفق شد گل اول خودش را به ثمر برساند. حرکت زیبای داوید سیلوا و شوت دقیق و فنی او باعث شد تا اختلاف به حداقل برسد.

پس از این گل بازیکنان منچستر‌سیتی که در غیاب فرانک لمپارد مصدوم به میدان رفته بودند نتوانستند دروازه حریف خود را باز کنند و به این ترتیب این دیدار با برتری 2 بر یک به سود وستهام به پایان رسید.

آرسنال پس از پیروزی روحیه بخش در لیگ قهرمانان مقابل اندرلخت، برای جبران تساوی ناامیدکننده هفته گذشته مقابل هال سیتی در امیریتس به مصاف ساندرلند رفت و موفق شد با دو گل زیبای الکسیس سانچس بر میزبان خود غلبه کرده و 14 امتیازی شود.

در این بازی پربرخورد که 6 کارت زرد به همراه داشت، آرسنالیها در دقایق 30 و 90 توسط سانچس به گل دست یافتند. در دقیقه 30 سانچس پاس به عقب اشتباه براون را تصاحب کرد و گل اول خود و تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه پایانی بازی نیز روی دفع توپ ناقص مانونه، سانچس با زیرکی گل دوم را وارد دروازه ساندرلند کرد.

آرسنالی‌ها با پیروزی در این دیدار توانستند نتایج ضعیف خود در لیگ برتر را به دست فراموشی بسپارند و به وضعیت خود در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها سروسامان ببخشند.

در دیگر دیدار ساوت همپتون که در این فصل با هدایت رونالدو کومان - که ماه گذشته برترین مربی جزیره شد- توانست 3 امتیاز دیگر کسب کند و با یک گل استوک‌سیتی را شکست دهد. برای این تیم در این دیدار سادیو مان گلزنی کرد تا ساوت‌همپتون در این فصل نشان دهد که در حد مدعی است.

در دیگر دیدار لیورپول در ادامه نتایج ضعیف خود در خانه به دیدار هال‌سیتی رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. بازی این دو تیم در حالی آغاز شد که هر دو تیم و مخصوصاً لیورپول برای رهایی از بحران به پیروزی احتیاج داشتند. به همین جهت نیمه اول بازی دو تیم بسیار پرهیجان آغاز شد و لیورپول با داشتن میزبانی تیم برتر نیمه اول بود اما نتوانست در این نیمه دروازه هال را باز کند؛ حملات بی ثمر هال سیتی در اواخر نیمه اول نیز بی تاثیر بود و نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید. تلاش دو تیم در نیمه دوم نیز گلی دربرنداشت تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد. با این نتیجه و با توجه به سایر نتایج لیورپول فعلاً در جایگاه ششم قرار گرفته و هال سیتی نیز در جایگاه نهم قرار گرفت.

فردا در حساس‌ترین دیدار هفته نهم این رقابت‌ها منچستر‌یونایتد در خانه برابر چلسی به میدان خواهد رفت که این دیدار اهمیت زیادی برای دو تیم دارد. فصل گذشته بازی دو تیم در اولدترافورد با تساوی بدون گل به پایان رسید و در بازی برگشت نیز چلسی با هت‌تریک ساموئل اتوئو موفق شد با نتیجه 3 بر یک به برتری برسد. تک گل منچستری‌ها را نیز در آن دیدار خاویر هرناندز به ثمر رساند که در این دیدار غایب است چرا که به مادرید پیوسته است.

نتایج دیدارهای دیگر به شرح زیر است :

ساوت همپتون 1-0 استوک سیتی

وست بروم 2-2 کریستال پالاس

لیورپول صفر- هال‌سیتی صفر

ساندرلند صفر – آرسنال 2

وستهام 2 – منچستر‌سیتی یک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین