کد خبر: ۲۶۸۸۸۷
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰

آنچلوتی: نمی‌توان دهان بلاتر را بست

کارلو آنچلوتي ساعتي قبل و پيش از سفر کاروان رئال به شهر بارسلون براي رويارويي با تيم کورنيا، در نشستي خبري شرکت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش "ورزش سه"، کارلتو در این نشست در مورد مسائل مختلف، از اظهارات بلاتر گرفته تا ال کلاسیکو و مصاف با کورنیا به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت :

بلاتر و علاقه اش به دادن توپ طلا به مانوئل نویر

کارهای بلاتر همیشه مرا به شگفتی وا می دارد.ولی چه می توانیم بکنیم؟ نمی توان دهان او را بست. او همیشه در این مورد صحبت می کند. در سالی که رونالدو کلی جام برده و گل های فراوانی زده،چه کسی شایسته تر از او برای بردن این عنوان است؟ نمی خواهم در مورد اظهارات بلاتر بیشتر از این فکر کنم.

کوپا دل ری

از این جام در فصل گذشته خاطرات خوبی داریم.می خواهیم مثل فصل گذشته پرقدرت ظاهر شویم.باید بازی با کورنیا را جدی بگیریم و همینگونه تا فینال ادامه دهیم.البته امشب می خواهم به بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند، میدان بدهم.امیدوارم بازی خوبی ارائه دهیم.

متحول شدن رئال

همه اعضای مجموعه رئال، یک ایده در ذهن دارند و آن هم پیروزی است. اینطور نیست که من حرفی بزنم و در عمل کار دیگری انجام شود. بازیکنانم متحد شده اند تا افتخارات بیشتری نسبت به سال گذشته کسب کنند.دیدید که پس از شکست مقابل سوسیه داد و اتلتیکو، چه تحولی در تیم ایجاد شد.

اظهارات ژاوی پس از ال کلاسیکو مبنی بر علاقه رئال به ضد حمله

این نظر فنی یک بازیکن بزرگ است.درست است که ضد حملات ما خوفناک هستند اما مقابل بارسا به خوبی کنترل توپ و میدان را نیز در اختیار داشتیم. همین عامل باعث شد بارها روی دروازه آنها خطر ایجاد کنیم.فکر نمی کنم اظهارنظر او بی احترامی به ما بوده باشد.

ال کلاسیکو یکی از ده مسابقه برتر دوران مربیگری شما بود؟

خوب بازی کردیم. مقابل لیورپول هم خوب بودیم.در حال حاضر از عملکرد تیمم راضی هستم.

کورنیا

چند بازی آنها را دیده ام. با این حال، شناخت زیادی روی آنها ندارم.این مسابقه برای آنها،بازی مرگ و زندگیست.باید به آنها احترام بگذاریم.پوشیدن پیراهن رئال، مسئولیت بزرگی را به گردن شما می اندازد. باید همه بازی ها را جدی گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین