کد خبر: ۲۶۸۹۸۴
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴

نیلی: سرپرستی‌ام در دانشگاه تهران قانونی است

سرپرست دانشگاه تهران گفت: ادامه پیدا کردن حکم سرپرستی ام در این دانشگاه غیر قانونی نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، 'محمود نیلی احمد آبادی' روز پنجشنبه در حاشیه آیین افتتاح دو طرح عمرانی دانشگاهی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مرجع اظهار نظر در مورد نحوه اجرا و ادامه پیدا کردن حکم های سرپرستی یا ریاست دانشگاه ها، وزارت علوم است و در قانون مدت محدودی برای سرپرستی دانشگاه تعیین نشده است .

وی با بیان اینکه برخی ایراداتی که نسبت به وضعیت سرپرستی بنده در دانشگاه تهران بیان می شود مستند قانونی ندارند افزود: این در حالی است که در گذشته و هم اکنون، دانشگاه هایی بوده اند که مدت زمان زیادی با سرپرست اداره شده اند.

وی همچنین وضعیت توجه به تحول علوم انسانی با همکاری حوزه های علمیه در دانشگاه تهران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: کل دانشگاه تهران در حوزه علوم انسانی با همه حوزه های علمیه خصوصا حوزه علمیه قم ارتباط خود را گسترده تر می کند و تبادل استاد بین حوزه و پردیس فارابی یکی از راههای این ارتباط است.

سرپرست دانشگاه تهران احداث ساختمان مجهز دانشکده مدیریت در پردیس فارابی را دلیلی بر بی توجهی به رشته حقوق این پردیس ندانست و گفت: توسعه رشته های مدیریتی منافاتی با وضعیت سایر رشته ها ندارد و شاهد بوده ایم که در سال های اخیر رشته های مهندسی نیز به این پردیس اضافه شده است.

نیلی اضافه کرد: با توجه به توانمندی های پردیس فارابی و استعدادهایی که در قم وجود دارد رشته های تحصیلی این پردیس توسعه می یابد و در این توسعه رشته ها به کیفی سازی نیز توجه خواهیم داشت.

در این آیین دو طرح عمرانی ساختمان های دانشکده مدیریت و حسابداری و خوابگاه دانشجویی دختران دانشگاه پردیس فارابی تهران در قم با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

خوابگاه دانشجویی دخترانه پردیس فارابی از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به قم در سه طبقه با زیربنای چهار هزار و 400 مترمربع بنا شده است.

این خوابگاه ظرفیت پذیرش 350 دانشجو را داشته و برای ساخت آن پنج میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

ساختمان دانشکده مدیریت و حسابداری نیز در زیربنای پنج هزار و 600 مترمربع، در پنج طبقه با احداث 46 کلاس درس و با ظرفیت یک هزار و 682 نفر احداث شده است، اعتبار این پروژه از محل درآمدهای اختصاصی پردیس فارابی دانشگاه تهران تامین شده که رقمی بالغ بر 12 میلیارد تومان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین