کد خبر: ۲۶۹۱۰۱
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۲

تورس دلیل ترک چلسی را فاش کرد

فرناندو تورس می‌گوید به دلیل حس مهم بودن چلسی را ترک کرد و به میلان پیوست.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، فرناندو تورس، مهاجم 50 میلیون پوندی سابق چلسی در این تیم لندنی نتوانست درخشش در لیورپول را تکرار کند و با بازی‌های انتقادآمیزی که داشت در نهایت چلسی را ترک کرد و به میلان پیوست تا در این فصل در این تیم ایتالیایی بازی کند.

تورس دلیل ترک چلسی و پیوستن به میلان را احساس مهم بودن عنوان کرد و گفت: تصمیم برای ترک چلسی تصمیم شخصی بود. نیاز داشتم که بیشتر بازی کنم و احساس مهم‌تری برای تیم در خودم حس کنم. رابطه خوبی با مورینیو داشتم. هنوز هم رابطه‌ام با او خوب است و با یکدیگر صحبت می‌کنیم. او همیشه به من لطف داشته ولی به این خاطر که احساس مهم بودن در تیم داشته باشم، چلسی را ترک کردم. میلان نیز تیم بزرگی است و تلاش خواهم کرد بتوانم در این تیم خودم را جا بیاندازم.

مهاجم اسپانیایی در پاسخ به این سؤال که چرا به آتلتیکومادرید برنگشت گفت: آن‌ها هیچ پیشنهادی به من ندادند. پیشنهاد آتلتیکومادرید به من فقط در روزنامه‌ها مطرح شد و هیچ‌وقت جنبه حقیقت نیافت. بارها این را گفته‌ام که به آتلتیکو باز نخواهم گشت، چرا که تیم فعلی آتلتیکومادرید خیلی با تیم چند سال قبل فرق می‌کند. البته من هنوز هم بازی‌های این تیم را دنبال می‌کنم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم. آتلتیکو تیم محبوب دوران کودکی من بود. خیلی خوشحالم که عضوی از این تیم بزرگ بودم، ولی دیگر بعید می‌دانم بتوانم فرصتی برای بازی در آتلتیکو داشته باشم.

فرناندو تورس که به دلیل عملکرد ضعیفش در چلسی نتوانست جایگاه ثابتی در تیم ملی اسپانیا داشته باشد، برای رقابت‌های انتخابی یورو 2016 به تیم ملی اسپانیا دعوت نشد و به جای او دیگو کاستا پیراهن ماتادورها را پوشید.

تورس درباره شرایطش در تیم ملی اسپانیا گفت: بازی برای تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است. من هم دوست دارم که بار دیگر برای تیم ملی اسپانیا بازی کنم. می‌دانم که تنها با درخشش در میلان به تیم ملی خواهم رسید. دوست دارم در انتخابی یورو 2016 بار دیگر پیراهن تیم ملی اسپانیا را به تن کنم. هدفم این است که یورو 2016 در تیم ملی اسپانیا باشم و شاید پس از آن زمان از تیم ملی خداحافظی کنم.

فرناندو تورس اسپانیایی در هفت دیدار اول خود برای میلان در این فصل تنها یک گل به ثمر رسانده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین