کد خبر: ۲۶۹۱۹۵
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷

بازداشت کلاهبردار 7 میلیارد ریالی در بندرعباس

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای که به بهانه تحویل 20 روزه خودرو از مردم اخاذی کرده بود، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سید حسین اصلحی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر وقوع کلاهبرداری از آنان با وعده تحویل ۲۰ روزه خودرو، مأموران پلیس آگاهی استان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: با انجام تحقیقات محسوس و غیرمحسوس و بهره گیری از شگردهای پلیسی، تعداد ۵۳ نفر از مالباختگان که به این نحو از آنها اخاذی شده بود، شناسایی و مشخص گردید کلاهبرداران بالغ بر هفت میلیارد ریال با وعده تحویل خودرو به مالباختگان کلاهبرداری و با تغییر مکان، متواری شده اند.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: با تلاش شبانه روزی مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی، یکی از کلاهبرداران ۳۸ ساله در بندرعباس شناسایی و دستگیر شد، که در تحقیقات فنی به عمل آمده از وی، به جرم انتسابی با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

به گزارش مهر، این مسئول انتظامی با اعلام اینکه متهم دستگیر شده ضمن تشکیل پرونده به دادسرا اعزام و با قرار صادره روانه زندان شد، گفت: تلاش پلیس برای دستگیری دیگر متهمان این پرونده ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین