کد خبر: ۲۶۹۲۱۹
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱

نیش عقرب کودک 4 ساله لرستانی را کشت

فرد آسیب دیده بنا به درخواست خانواده اش به بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد اعزام شد که به علت وخامت حال ، شدت سم ، خونریزی و سن کم جان خود را از دست داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک کودک چهارساله پلدختری از توابع استان لرستان بر اثر نیش عقرب جان خود را از دست داد.
 
سرپرست شبکه بهداشت و درمان پلدختر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت:پسر بچه چهار ساله ای در روستای 'آب بید چغامیان' بادامک از توابع شهرستان پلدختر شب هنگام به علت عقرب گزیدگی از ناحیه گردن بیهوش و به بخش اورژانس بیمارستان پلدختر انتقال داده شد.
 
'احمد کرموند' افزود: این کودک بلافاصله توسط پزشک عمومی مورد معاینه قرار گرفت که پزشک معالج به علت مشکلات تنفسی ، قلبی و کلیوی کودک خواستار حضور پزشک متخصص بربالنی بیمار شد.
 
به گفته وی بنا به تشخیص پزشک متخصص پس از معاینه و به جهت نیاز به اقدامات درمانی بیشتر برای این کودک در یکی از بیمارستانهای اصفهان برای آسیب دیده محلی رزرو شد ولی خانواده این کودک اصرا داشتند که بیمار به بیمارستان خرم آباد اعزام شود و راضی به اعزام به اصفهان نشدند.
 
وی اظهار کرد: فرد آسیب دیده بنا به درخواست خانواده اش به بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد اعزام شد که به علت وخامت حال ، شدت سم ، خونریزی و سن کم جان خود را از دست داد.
 
سرپرست مرکز بهداشت و درمان پلدختر به کمبود سرم ضد عقرب نیز دراین شهرستان اشاره کرد و گفت: در شهریور و مهر امسال درخواست سرم ضد عقرب از مرکز استان شده که به علت کمبود این نوع سرم در سطح کشور تاکنون به دست ما نرسیده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین