کد خبر: ۲۶۹۷۶۱
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۴

حمیده عباسعلی به فینال کاراته قهرمانی جهان رسید

کاراته کای وزن 68+کیلوگرم تیم ملی بانوان ایران در اولین حضور خود در مسابقات قهرمانی جهان به فینال صعود کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، در ادامه بیست و دومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان که از صبح امروز چهارشنبه ( 14 آبان ) با حضور 887 کاراته کا از 116 کشور در برمن آلمان آغاز شده، در وزن 68+کیلوگرم بانوان، حمیده عباسعلی با کسب چهار پیروزی راهی فینال شد.

وی در دور اول استراحت داشت و در مبارزه نخست برابر"لائورا پرادلی"از بلژیک 3 بر صفر پیروز شد، در مبارزه دوم یک بر صفر مقابل " پالاسیو گونسالس" از اسپانیا پیروز شد و به مرحله چهارم رسید و در این مرحله نیز یک بر صفر مقابل" تانیا نورتان" از هلند صاحب برتری شد.

قهرمان آسیا و بازیهای آسیایی اینچئون با این برتری به جمع چهار نفر پایانی این وزن رسید و برای رسیدن به فینال نیز با نتیجه یک بر صفر مقابل "بارتا نیکولا" از مجارستان پیروز شد و برای کسب مدال طلا روز شنبه به مصاف "شیما یازد"از مصر برود.

در وزن 68- کیلوگرم بانوان نیز پگاه زنگنه در نخستین مبارزه "مگ هان" از آفریقای جنوبی را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد و در دور دوم نیز مقابل" لائونا دباتی" از بلژیک پیروز شد،در دور سوم باید مقابل "آلیسا بوچینگر"از اتریش شکست خورد و به گروه بازنده ها رفت.

این اولین حضور رسمی بانوان ایرانی با پوشش اسلامی در مسابقات جهانی است.

در رقابتهای صبح امروزمهسا افسانه در کاتای انفرادی بانوان به دیدار رده بندی رسید و باید برای کسب مدال برنز روز یکشنبه 18 آبان به مصاف حریف خود برود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین