کد خبر: ۲۷۰۱۹۱
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳

جزئیات پذیرش بدون آزمون در کارشناسی ناپیوسته

ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 93 موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیردولتی که بر اساس ضوابط پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی (معدل فوق دیپلم یا کاردانی ) صورت می گیرد، از امروز آغاز می شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش مهر دکتر حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام این خبر، افزود: ثبت نام و انتخاب رشته به صورت اینترنتی از طریق سایت این سازمان انجام می گیرد. ثبت نام از امروز شنبه 17 آبان ماه آغاز می شود و چهارشنبه 21 آبان ماه پایان می پذیرد.

وی افزود: دفترچه راهنمایی انتخاب رشته این پذیرش از امروز شنبه 17 آبان ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می شود و کلیه متقاضایان می توانند در این مهلت به سایت سازمان مراجعه و پس از مطالعه دقیق در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

توکلی گفت: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام و انتخاب رشته به صورت اینترنتی است داوطلبان لازم است در محدوده زمانی اعلام شده و پرداخت 144 هزار ریال وجه ثبت نام به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب، کارت اعتباری دارای شماره سریال 12 رقمی را دریافت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: هر داوطلب می تواند حداکثر 25 کد رشته محل را از میان کدرشته های تحصیلی اعلام شده انتخاب و به ترتیب اولویت در فرم مربوطه درج کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین