کد خبر: ۲۷۰۲۸۵
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷

میزبانی والیبال نوجوانان جهان از ایران گرفته شد

رییس فدراسیون بین المللی والیبال با ارسال نامه ای به رییس فدراسیون ایران، آرژانتین را به عنوان میزبان رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان معرفی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش فدراسیون والیبال، چندی پیش و در کنگره جهانی 2014 والیبال در ایتالیا، میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان به ایران داده شد.

اما در اقدامی سئوال برانگیز، آری گراسا با ارسال نامه ای به محمدرضا داورزنی ضمن عذر خواهی و تشکر از ایران به خاطر پذیرفتن میزبانی قهرمانی نوجوانان جهان، اعلام کرد که کشور آرژانتین به عنوان میزبان این رقابت ها ( مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان) معرفی می شود.

رییس فدراسیون والیبال روز گذشته در نشست خبری معرفی حامی تیم والیبال نوجوانان تاکید کرده بود که پشت پرده والیبال جهان به دنبال مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

محمدرضا داورزنی تصریح کرد: وقتی رییس فدراسیون والیبال اتریش به دنبال محرومیت ورزش ایران است، نباید آن را یک اتفاق دانست.

وی به موفقیت های اخیر والیبال ایران در سطح جهان از جمله لیگ جهانی و قهرمانی جهان اشاره کرد و افزود: وقتی برخی کشورهای معاند و مخالف با نظام جمهوری اسلامی این موفقیت ها را می بینند، دست به حاشیه سازی و ایجاد مشکل برای ایران می کنند. جهان میلیون ها دلار هزینه می کند که شرایط ایران را بی ثبات نشان دهد اما یک رشته ورزشی مانند والیبال تمام این نقشه ها را خراب می کند.

داوزنی ادامه داد: عملکرد والیبال ایران در جهان به گونه ای بوده که برخی دشمنان را نگران کرده و آنان از راههای مختلف به دنبال متوقف کردن این روند رو به رشد هستند. اتفاقاتی که در حال رخ دادن است تنها ورزشی نیست و کاملا موضوع هدایت شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین