کد خبر: ۲۷۰۶۶۳
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۸
استاندار اصفهان:

اصفهان با کاهش 20 درصدی آلودگی نفس کشید

استاندار اصفهان گفت: با اجرای طرح های مبارزه با آلودگی هوا بیش از 20 درصد آلودگی این شهر کاهش یافته است که باعث شد مردم اصفهان نفس بکشند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرنگار ایرنا، «رسول زرگرپور» در بازدید از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها اظهار داشت: یک برنامه 30 بندی را از ابتدای سال برای مبارزه با آلودگی هوا در نظر گرفته ایم که از این موارد دو مورد را تاکنون اجرایی کرده و بیش از 20 درصد آلودگی تهران را کاهش داده ایم.

وی افزود: ما به دنبال این هستیم تا با کاهش فعالیت کارخانه ها و مواردی از این دست به افزایش کیفیت هوای تهران کمک کنیم.

استاندار اصفهان عنوان کرد: آلودگی هوا به یکی از مشکلات مردم اصفهان تبدیل شده است و ما با جدیت پیگیر مبارزه با این معضل هستیم.

زرگرپور در ادامه به طرح احیای زاینده رود اشاره کرد و گفت: در یک برنامه 3 ساله حوزه آبخیز زاینده رود را احیا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در این برنامه ما کل حوزه آبخیز زاینده رود را مدنظر قرار داده و به دنبال آن هستیم که بی هیچ مشکلی تا 3 سال آینده زاینده رود را کاملا زنده کنیم.

استاندار اصفهان عنوان کرد: البته نباید این نکته را فراموش کرد که مساله زاینده رود یک مساله حساس است که عواقب اجتماعی سیاسی دارد و افکار عمومی مردم پیگیری این موضوع است.

زرگرپور در ادامه به بحث ورزشگاه نقش جهان اشاره کرد و گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا هرچه زودتر این موضوع را به نتیجه برسانیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین