کد خبر: ۲۷۰۶۹۰
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳
نباید اجازه دهیم بحث‌های سیاسی ضربه بزند

ظریف: حضور خانواده‌ها در سالن‌های والیبال به نفع تیم ملی است

لیبروی تیم ملی والیبال با اشاره به حاشیه‌های به وجود آمده پیرامون میزبانی‌های ایران در مسابقه‌های جهانی گفت: این درست نیست که میزبانی‌ها را از ایران بگیرند و باید این موضوع حل شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرهاد ظریف در گفت و گو با ایسنا ‌اظهار کرد: من به مسائل سیاسی کاری ندارم و علاقه‌ای هم ندارم به سیاست ورود کنم اما والیبال ایران این همه زحمت کشیده و پس از ده سال جزو قدرت‌های برتر جهان شده است. این درست نیست که حالا میزبانی‌ها را از ایران بگیرند. امیدوارم هر اتفاقی لازم است بیفتد تا دیگر میزبانی یک رویداد بین المللی را از والیبال ایران نگیرند.

وی افزود: فکر نمی‌کنم که کار سختی باشد. دولت ایران باید ورود کند و اجازه ندهد که به خاطر چنین مسائلی اعتبار والیبال ایران زیر سوال برود. بانوان هم می‌توانند در سالن‌ها حضور داشته باشند و با نهایت احترام بیایند و بازی‌ها را تماشا کنند.

وی افزود: آرزویم این است که دخترم بازی‌هایم را از نزدیک ببیند. او همیشه بازی‌های من را از تلویزیون تماشا می‌کند. در کره جنوبی این شانس را داشتیم که پس از پیروزی خوشحالی خود را با خانواده‌ها شریک شویم. مطمئن باشید از نظر روانی حضور خانواده ورزشکاران و همچنین تماشاگران علاقمند در سالن‌های والیبال خیلی به نفع تیم ملی است.

ظریف با اشاره به سفرهای طولانی تیم ملی و حضور در رویدادهای بین‌المللی گفت: ما مدت‌ها از خانواده خود دور هستیم. دوست داریم که در تهران و هنگامی که تیم ملی ایران میزبان است، شادی خود را با خانواده‌مان و همه خانواده‌هایی که به سالن می‌آیند تقسیم کنیم. باز هم می‌گویم اصلا این موضوع نباید این قدر بزرگ می‌شد. یک بار با یکی از مسئولان صحبت می‌کردم که می‌گفت می‌توان همان طور که تماشاگران فوتبال استقلال و پرسپولیس را در سالن 100 هزار نفری از هم جدا می‌کنند، در سالن دوازده هزار نفری والیبال هم جایگاه‌های تفکیک‌شده‌ای را برای آقایان و خانم‌ها در نظر بگیرند تا هیچ مشکلی پیش نیاید.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران بار دیگر تاکید کرد: نباید اجازه دهیم بحث‌های سیاسی و اعمال قدرت‌ها به والیبال ایران ضربه بزند. خیلی ها تلاش می‌کنند تا والیبال ایران موفق نباشد. واقعا ناراحت شدم که میزبانی مسابقات نوجوانان جهان را از ایران گرفتند. این مساله یک اولتیماتوم مهم بود. شنیدم که ممکن است یک میزبانی دیگر را هم از ایران بگیرند و یا دیگر میزبانی مسابقات مهمی را به ایران ندهند. این واقعا جای تاسف دارد. میزبانی‌ها 50 درصد یک تیم را در پیروزی جلو می‌اندازد. شرایط طوری شده بود که هر تیم خارجی به ایران می‌آمد از بازی با ما هراس داشت. نباید این امتیاز بزرگ را از دست بدهیم.

ملی‌پوش والیبال ایران خاطرنشان کرد:‌ ما مردم بسیار بافرهنگی داریم. سالن‌های والیبال همیشه محیط‌های سالمی داشته و هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتاده که جای نگرانی داشته باشد. می‌دانم که این موضوع به راحتی قابل حل است. امروز صحبت والیبال همه جا هست و مردم این رشته را دوست دارند. حیف است که فضای این ورزش در کشور به حاشیه برود. تیم ملی ایران یک باشگاه نیست که گروهی خاص طرفدارش باشند. همه مردم ایران طرفدار تیم ملی هستند و برای تشویق ملی‌پوشان همه اقفشار جامعه به سالن‌ها می‌آیند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین