کد خبر: ۲۷۱۳۳۸
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶

تصاویر/ حاشیه‌هایی ازمراسم تشییع زنده‌یادپاشایی

مراسم تشییع زنده‌یاد مرتضی پاشایی با همدردی علاقمندان به این خواننده موسیقی پاپ برگزار شد اما این حضور با حاشیه‌هایی همراه بود که از آن جمله می‌توان به تی‌شرت‌هایی با عکس پاشایی بر تن طرفداران این خواننده موسیقی پاپ و همچنین حضور تاکسی‌های دربست به سمت بهشت زهرا (س) اشاره کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش مهر، مراسم تشییع مرتضی پاشایی خواننده موسیقی پاپ صبح روز 25 آبان‌ماه ساعت 9 صبح در میان انبوه جمعیت در محوطه باز تالار وحدت و خیابان های اطراف آن برگزار شد اما آنچه مسلم است وداع علاقمندان به این خواننده موسیقی پاپ، با حاشیه هایی همراه بود.

علاقمندان به مرتضی پاشایی از ساعت اولیه صبح روز 25 آبان‌ماه با در دست داشتن پوستر مقابل تالار وحدت حاضر بودند و با پخش آهنگ های این خواننده ابراز احساسات می‌کردند و از جوانی این خواننده و درگذشت او سخن می‌گفتند. برخی جوانان با تی‌شرت‌هایی با عکس پاشایی، پوسترهایی از این خوانند موسیقی پاپ را در دست داشتند.

سیل جمعیت یک ساعت قبل از آغاز مراسم به سوی تالار وحدت سرازیر شد و صدای شیون طرفدارن مرتضی پاشایی از خیابان های اطراف به گوش می رسید و ماموران نیروی انتظامی در جهت فراهم آوردن شرایط مناسب برای تردد، مردم را به خیابان های اطراف تالار وحدت هدایت می کردند.

هنوز مراسم آغاز نشده بود که خیابان های اطراف تالار وحدت مملو از جمعیت بود و ورودی ایستگاه مترو ولیعصر (عج) به دلیل ازدحام جمعیت بسته شده بود و فقط جمعیت داخل مترو اجازه خروج به خیابان را داشتند.

از سوی دیگر اتوبوس های بی آر تی میان خطوط ایستاده بودند و جمعیت اجازه حرکت نمی داد. برخی از دختران و پسران جوان مقابل عکس های مرتضی پاشایی که در سطح شهر نصب شده بود ایستاده بودند و با صدای بلند نام او را صدا می کردند.

سیل فیلم ها و عکس های موبایلی از ازدحام جمعیت دیدنی بود و جمعیت حاضر همگی از یکدیگر عکس و فیلم می گرفتند و درباره پاشایی، چگونگی درگذشت او و خاطراتی که با آهنگ‌های این خواننده پاپ دارند، صحبت می کردند.

پوستر های مرتضی پاشایی که مزین به گل های مریم بود در دست افراد دیده می شد. برخی دیگر از مردم به شکل دست نویس برخی از ترانه هایی را که پاشایی خوانده شده بود روی کاغذ نوشته بودند. «باز خاطرات تو همین حوالیه/ حالم همینه و یه چند روزیه جای تو خالیه/ اسمت نوشته رو غبار شیشه/ دلی که بی تو باشه دل نمیشه» یکی از همین دست نوشته‌ها بود که با صدای بلند زمزمه می‌شد.

یکی از طرفدارهای پاشایی که از شدت گریه از حال رفته بود با اشک می گفت که مرتضی خواننده مردمی بود.

بازار عکس های یادگاری داغ بود. جمعیت با حضور هر یک از هنرمندان به خصوص خوانندگان موسیقی پاپ به سمت آنها می رفتند تا عکس بگیرند. همین ازدحام جمعیت مراسم را تحت شعاع قرار می داد.

برخی از مغازه داران اطراف پوستر های بزرگ پاشایی روی شیشه زده بودند و آهنگ های این خواننده را با صدای بلند پخش می کردند و مردم همنوا با یکدیگر آهنگ ها را می خواندند.

عده زیادی از مردم گلهای گلایول سفید به دست داشتند و تلاش می کردند که به سمت تالار وحدت حرکت کنند. در این میان برخی از افراد گلهای چینی سفید برای فروش آورده بودند و به مردمی که دنبال گلایول می گشتند، می فروختند.

تاکسی دارها و رانندگان ماشین های ون نیز میان جمعیت ایستاده و در انتظار مسافر دربستی به سمت بهشت زهرا (س) بودند.

دوربین های عکاسی و فیلمبرداری در میان جمعیت حاضر بودند. برخی از نوجوانان کنار فیلمبرداران می ایستادند و از علاقه خود به بازیگری در تلویزیون و سینما می گفتند و از آنها می خواستند اگر آشنایی دارند به آنها معرفی کنند.

نقش نیروی انتظامی در  ایجاد آرامش قابل توجه بود و تلاش می کردند بهترین راه را برای هدایت جمعیت به کار بگیرند.

حضور کودکان در جمعیت قابل توجه بود و صدای گریه آنها از ترس شنیده می شد. برخی از افرد بالای ماشین های پارک شده ایستاده بودند و سقف برخی از خودروها جمع شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین