کد خبر: ۲۷۱۸۸۷
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳

17 نماینده مجلس برای سئوال از وزیر صنعت انصراف دادند

عضو هیئت رئیسه مجلس ضمن اعلام وصول ۶ سوال نمایندگان از وزرا اعلام کرد: ۱۷ نفر از نمایندگان از سوال خود از وزیر صنعت، معدن و تجارت انصراف دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش تسنیم، ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس موارد اعلام وصولی توسط این هیئت را اعلام کرد.

او سوال ملی حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و سوال ملی سید محمد بیاتیان نماینده بیجار از علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ترتیب در خصوص علت اشغال بازار کار ایران توسط اتباع بیگانه و عملکرد خلاف منافع ملی در شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه را اعلام وصول کرد.

به گفته او سوال منطقه‌ای محمدباقر شریعت‌نژاد نماینده مردم رامسر از وزیر جهاد کشاورزی در خصوص علت عدم حمایت از خسارت دیدگان بخش کشاورزی و تولیدکنندگان مرکبات و سید ناصر موسوی لارگانی از وزیر کشور در خصوص علت تبعیض در اجرای اصلاح موادی از قانون ضوابط تقسیمات کشوری مصوب مجلس اعلام وصول شد.

صادقی همچنین سوال ملی احمد شوهانی نماینده مردم ایلام از وزیر کشور در مورد عدم حمایت از شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خصوصا در مناطق محروم را اعلام وصول کرد.
او همچنین سوال ملی موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان از وزیر آموزش و پرورش در خصوص عدم پرداخت پاداش فرهنگیان بازنشسته را اعلام وصول کرد.

این عضو هیئت رئیسه ادامه داد: انصراف 17 نفر از نمایندگان مجلس از سوال از وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص علت بی‌تدبیری و ساماندهی سبد کالا اعلام وصول می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین