کد خبر: ۲۷۱۹۲۲
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸

همایشی که سیاسیون تحویلش نگرفتند،رسانه ها محلش نگذاشتند

با نزدیک شدن به 3 آذر و پایان فرصت یکساله مذاکرات هسته ای ایران همایشی با عنوان 'منهای عزت بعلاوه تحریم 'و شعار' نه ملت ایران به لغو دکوری تحریم ها' عصر روزدوشنبه 26 آبان ماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزارشد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی و وندی شورت منتقد آمریکایی از طریق پیام تصویری برای جمع حاضر در سالن سخنرانی کردند .

دیگر مهمانان و سخنرانان این همایش حجت الاسلام حمید روحانی رئیس بنیاد تاریخ پژوهی، بهرام بیرانوند، حقیقت پور، آقامحمدی، کریمی قدوسی، موسوی نژاد، آلیا، طبیب زاده، محمود نبویان، جراره نمایندگان مجلس شورای اسلامی(اکثرا وابسته به جبهه پایداری) و همچنین ظهره وند از دیپلماتهای سابق ایران و نزدیک به احمدی نژاد، احمد رهدار مسئول موسسه مطالعاتی فتوح و ابراهیم رزاقی اقتصاددان اشاره کرد.

در بخشی از بیانات علم الهدی آمده بود: تحقیری که ملت طی یک سال گذشته از سوی آمریکا دیده است در 35 سال گذشته بی سابقه بوده. اوباما از یک سو نامه به رهبری می نویسد و از سوی دیگر ایران را تحریم می کند. اگر مسوولان ایران با آمریکایی ها دست می دهند از سوی آمریکایی ها این گونه برداشت می شود که این دست دادن نوعی پذیرش تحقیر از سوی ایران است.

در میان این جمع میر کاظمی،بذر پاش،نادران و کوثری از جمله مدعوینی بودند که در این همایش یک روزه حضور نداشتند.

به گزارش خبرآنلاین، برخلاف موارد مشابه قبلی، اخبار این همایش در سایت ها و خبرگزاری های مهم کشور و همچنین صدا و سیما منتشر نشد و برخلاف همایش اردیبهشت که با حاشیه های گسترده روبرو شد،رسانه ها با کم محلی از کنارهمایش عبور کردند.تنها خبرگزاری فارس برخی از سخنرانی های همایش را که به زحمت جمعیت حاضران آن به 150نفر می رسید پوشش داد. در عین حال سایر رسانه های اصولگرا و از جمله کیهان به این برنامه توجهی نکردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین