کد خبر: ۲۷۲۰۸۵
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹

انقلابی در صنعت کفش با فناوری جدید+تصاویر

شرکت Powerlace در کانادا کفشی تولید کرده که نیاز به بستن بندهای آن نیست و ادعا می‌شود راه را برای اعمال تغییرات عمده در صنعت کفش هموار خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، کفش این شرکت از نوعی صفحه فشار در پاشنه برای تنگ‌کردن کفش‌ها و یک سطح در قسمت پایین‌تر آن و همچنین یک سیستم کشنده برای تنظیم زبانه استفاده می‌کند.

تیم شرکت سازنده دو سال است به طور تمام‌وقت بر روی این پروژه کار کرده است. این شرکت در تولید کفش جدید به دنبال استفاده از باتری‌ها، موتورها یا وزن غیرضروری نبود و مهم‌ترین مولفه برای آن‌ ارائه سیستمی ساده و کارآمد عنوان شد.

کفش جدید از کابل‌های بسیار مقاوم برای نگه‌داشتن پا استفاده می‌کند. نوعی از کفی پاشنه پلی‌یورتان حرارتی به عنوان پشتیبانی برای مکانیسم عملکرد کفش و همچنین اهرمی عمل می‌کند که قفل کفش را هنگام نیاز به درآوردن آن باز می‌کند. این در حالی است زبانه کفش زمانی که فشار موجود روی بندهای کفش آزاد می‌شود، باز می‌شود.


نتایج آزمایشات تیم علمی نشان می‌دهد این کفش در صورت استفاده چهار بار در روز، می‌تواند به مدت 68 سال دوام بیاورد.

شرکت تولیدکننده در حال بازاریابی برای تولید کفش دو مردانه از این دست است. این کفش در چهار رنگ نارنجی، آبی، سبز و خاکستری در دسترس خواهد بود و در صورت موفقیت تجاری‌سازی، تا ماه مه سال 2015 عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود نمونه‌های بچگانه و زنانه و دیگر طرح‌های کفش جدید در آینده تولید خواهند شد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین