کد خبر: ۲۷۲۱۲۵
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸

۱۷ مصدوم در تصادف کامیون و مینی‌بوس

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه از کشته و زخمی شدن ۱۷ تن در برخورد کامیون با مینی‌بوس در مسیر همدان- سنقر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش مهر، فریدون صادقی از کشته و زخمی شدن ۱۷ تن در یک حادثه رانندگی در کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه کامیون و مینی بوس در پنج کیلومتری ورودی شهرستان سنقروکلیایی از سمت محور همدان- سنقر با هم تصادف کردند  که منجر به مصدومیت ۱۶ نفر و کشته شدن یک تن شد.

وی تصریح کرد: این حادثه غروب روز پنجشنبه رخ داده و مصدومین به دو بیمارستان طالقانی در کرمانشاه و امام خمینی در شهرستان سنقر منتقل شدند.

صادقی افزود: در اثر این حادثه متأسفانه یک نفر فوت شد اما از ۱۶ مصدوم حادثه پنج نفر به علت ضربه به سر توسط بالگرد اورژانس به بیمارستان طالقانی در کرمانشاه، ۹ نفر در بیمارستان امام خمینی(ره) سنقر بستری و دو نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

اخیرا شاهد تصادفاتی با حجم بالای کشته‌شدگان در مسیرهای بزرگراهی هستیم که می‌طلبد مسئولان استان خصوصا در حوزه ساخت و نظارت بر راه‌ها تدابیری در جهت کاهش وقوع این تصادفات بیندیشند.

همچنین رانندگان نیز باید به توصیه‌های پلیس راه توجه اکید داشته و از انجام هرگونه اقدام خطرآفرین، خصوصا در جاده‌ها پرهیز کنند.

گفتنی است، بخش اعظمی از کامیون‌هایی که در مسیرهای بزرگراهی کرمانشاه تردد کرده و باعث وقوع این تصادفات می‌شوند کامیون‌های ترانزیتی سوخت است که سوخت کشور عراق را برای انتقال به کشورهای دیگر از مرزهای ایران حمل می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین