کد خبر: ۲۷۲۱۳۲
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶

غلامحسین مظلومی به خانه ابدی بدرقه شد

تشییع پیکر غلامحسین مظلومی در ورزشگاه شیرودی برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، مراسم تشییع پیکر غلامحسین مظلومی پیشکسوت فوتبال ایران ساعت 9 صبح در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد.

در این مراسم پیشکسوتان، مسئولان و بازیکنان زیادی حضور داشتند که از جمله آن‌ها می‌توان به جواد قراب، پرویز برومند، علی جباری، حمید درخشان، امیر قلعه‌نویی، محمد پنجعلی، احمدرضا عابدزاده، محمد مایلی‌کهن، علی دایی، امیر حاج‌رضایی، علی پروین، علی کفاشیان، فریدون و مسعود معینی، نصرالله عبدالهی، ابراهیم آشتیانی، جعفر کاشانی، احمد جاسمیان، حمید استیلی، مهدی مناجاتی، آرش برهانی، حنیف عمران‌زاده، ، صمد مرفاوی، بهرام افشارزاده، علیرضا منصوریان، محمد خرمگاه، ، سهراب بختیاری‌زاده، نیما نکیسا، محمود فکری، سجاد شهباززاده، وحید طالب‌لو، محمدمهدی نبی، جاسم کرار، علی لطیفی، کریم بوستانی، میثاقیان، شاه‌حسینی، امین منوچهری، سردار احمدی مقدم و ... اشاره کرد.

در این مراسم چیزی حدود 3000 هوادار فوتبال حاضر بودند که نسبت به آن محروم به ابراز احساسات پرداختند.

مارش نظامی در این مراسم پیشاپیش کسانی که از درگذشت مظلومی متأثر بودند حرکت می‌کردند و این مسئله حال و هوای خاص به این مراسم بخشیده بود.

باشگاه تراکتورسازی با ارسال بنری درگذشت غلامحسین مظلومی را تسلیت گفته بود.

پرویز مظلومی وقتی که اشکان، فرزند غلامحسین مظلومی را دید که از درگذشت پدرش بی‌تابی می‌کند گفت: سرت را بالا بگیر و به پدرت افتخار کن که اینقدر جمعیت برایش به شیرودی آمده‌اند.

ازدحام جمعیت در مراسم تشییع پیکر غلامحسین مظلومی به‌گونه‌ای بود که تشییع پیکر آن مرحوم از ابتدای خیابان مفتح تا خیابان طالقانی ادامه پیدا کرد که این مسئله بسیار کم‌سابقه بوده و نشان‌دهنده علاقه مردم به آن مرحوم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین