کد خبر: ۲۷۲۱۴۲
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰

جزییاتی تازه از آزمون ارشد و دکتری آزاد

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد طی هفته آینده خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: دکتر علوی فاضل در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر که زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد اواخر اردیبهشت ماه سال آینده است گفت: امسال نزدیک به 200 هزار نفر در مقطع ارشد پذیرش می شوند،

دکتر علوی فاضل درخصوص زمان برگزاری کنکور دکترای تخصصی دانشگاه آزاد گفت: کنکور دکترای تخصصی بهمن ماه امسال برگزار می شود.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه در سال گذشته رشته محل‌های جدید در مقطع کارشناسی ارشد به صورت سرریز بودند او در تلاش هستیم این رشته محل‌ها را در واحدهای دیگر نیز ایجاد کنیم تا دانشجویان بومی در واحدهای نزدیک به محل سکونت خودشان ادامه تحصیل دهند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با اشاره به آمادگی زیرساخت های دانشگاه آزاد برای افزایش ظرفیت در تحصیلات تکمیلی، تصریح کرد: باتوجه به اقدامات انجام شده برای افزایش ظرفیت، نزدیک به 200 هزار نفر در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش می‌شوند.

وی همچنین افزود: درخصوص میزان پذیرش دانشجویان دکتری هم اگر رشته جدیدی اضافه نشود، تعداد پذیرفته شدگان طبق اعلام قبلی 5000 نفر خواهد بود، اما هیات امنا در جلسات بعدی درمورد میزان پذیرش دانشجویان این مقطع تصمیم گیری می‌کند.

علوی فاضل در پایان افزایش شهریه برای سال آتی را منوط به تصویب هئیت امنا دانست و اظهارکرد: اعضای هیئت امنا هنوز درخصوص افزایش شهریه در سال آینده تصمیمی نگرفته‌اند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین