کد خبر: ۲۷۲۱۸۵
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۰

حاشیه‌های دیدار پیکان و استقلال خوزستان/ حضور سه جهانگرد آلمانی در استادیوم

سه جهانگرد آلمانی که برای دیدن داربی پایتخت به ایران سفر کرده‌اند نظاره‌گر دیدار تیم های پیکان و استقلال خوزستان بودند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و پیکان تهران حاشیه‌هایی داشت که حضور سه جهانگرد آلمانی به عنوان تماشاگر از جمله حاشیه‌های جالب این دیدار بود.

*** حدود 100 نفر تماشاگر از نزدیک دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و پیکان را تماشا می‌کردند.

*** سه شهروند آلمانی که برای پیگیری داربی‌های مختلف جهان به کشورهای مختلف سفر می‌کنند از نزدیک نظاره‌گر دیدار تیم‌های پیکان و استقلال خوزستان بودند. این سه تن در مورد حضورشان در ایران اظهار کردند: ما برای دیدن دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس به ایران سفر کرده‌ایم و امیدواریم شاهد بازی خوبی از این دو تیم باشیم.

آن‌ها در مورد شناختشان از فوتبال ایران اظهار کردند: ما طرفدار تیم هامبورگ هستیم و به همین خاطر مهدی مهدوی‌کیا را می‌شناسیم و دوست داریم. همچنین از اهالی فوتبال ایران علی کریمی را می‌شناسیم.

*** در بین دو نیمه دیدار تیم‌های پیکان و استقلال خوزستان نیروی انتظامی حاضر در ورزشگاه تماشاگران خوزستانی را به سمت دیگری از ورزشگاه هدایت کرد تا از تماشاگران پیکان جدا باشند.

در این دیدار در نیمه نخست رضا رحقی، سرپرست تیم فوتبال پیکان با اعتراض به داوری از سوی داور اخراج شد.

*** تشویق پر حرارت و پر شور تماشاگران استقلال خوزستان از جمله حاشیه‌های جالب این دیدار بود.

*** سرمربیان هر دو تیم استقلال خوزستان و پیکان تهران در طول 90 دقیقه به صورت ایستاده نظاره‌گر بازی تیمهای خود بودند و در این میان منصور ابراهیم‌زاده تکاپوی زیادی در کنار زمین داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین