کد خبر: ۲۷۲۱۹۷
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۹

رحمتی شاهد نکونام؛ علیه قلعه‌نویی

مهدی رحمتی قرار است به دادگاه برود تا علیه امیر قلعه نویی و به نفع نکونام شهادت دهد!
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: جواد نکونام صبح چهارشنبه به دادسرای فرهنگ و رسانه رفت تا هم درباره صحبت‌هایش درباره سرمربی استقلال توضیح دهد و هم وثیقه بگذارد تا ممنوع‌الخروجی‌اش برداشته شود و بتواند به اسپانیا برود.

به گزارش خبرآنلاین؛ نكونام حرف‌هايي عليه سرمربي استقلال زده كه بايد درباره بخشي از آنها سند و شاهد به دادسرا معرفي كند و جالب است بدانيد اولين شاهدي كه او ديروز به دادسراي فرهنگ و رسانه معرفي كرد؛ سيدمهدي رحمتي بود. رحمتي سال‌ها در مس، سپاهان و استقلال با سرمربي فعلي آبي‌پوشان كار كرده و چند مرتبه‌اي ميان آنها شكرآب شده اما مشكلات‌شان حل شد و به همكاري پرداختند، تا اينكه پس از بازي استقلال و ملوان در اسفندماه سال 92 اتفاقاتي در رختكن افتاد كه از همان روز بحث جدايي رحمتي، صادقي، نيكبخت و سياوش اكبرپور از استقلال مطرح شد ولي بعدها صادقي مشكلش را برطرف كرد.

به گزارش خبرآنلاین، به دنبال مصاحبه رحمتي درباره جدايي‌اش از استقلال و اينكه او را نخواسته‌اند كميته اخلاق فدراسيون فوتبال او را توبيخ كرد. سنگربان استقلال در چند محفل گفت محمدزاده رئيس كميته اخلاق رفيق قديمي سرمربي استقلال است و حتي مهمان مراسم عروسي فرزند او بوده و نبايد بابت رفاقتش حكم سختگيرانه‌ صادر مي‌كرد و به خاطر همين موضوع به عنوان شاهد، حرف‌هاي نكونام را تأييد خواهد كرد. از آنجا كه رحمتي عادت به ضبط مكالمات و جمع‌آوري مدرك دارد بايد ديد در دادسرا چه چيزهايي براي رو كردن دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین