کد خبر: ۲۷۲۲۱۳
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۲

فرد گمشده در جنگل‌های ارسباران پیدا شد

نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان کلیبر با کمک نیروهای مردمی توانستند در یک عملیات جستجوی شبانه یک فرد گمشده در جنگل‌های ارسباران را پیدا کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی، رئیس جمعیت هلال احمر کلیبر در تشریح عملیات نجات گفت: شب گذشته (پنجشنبه 29 آبان) حوالی ساعت  20 شب به دنبال تماس تلفنی اهالی روستای اسکو با جمعیت هلال احمر کلیبر مبنی بر گمشدن یک فرد 40 ساله در جنگل‌های ارسباران در 30 کیلومتری غرب کلیبر منطقه "آینالو" بلافاصله تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان کلیبر به محل اعزام شدند.

سید سجاد حسینی ادامه داد: فرد گمشده به علت مه شدید و تاریکی هوا مسیر برگشت به روستا را اشتباهی طی کرده و در تاریکی شب در دل جنگل‌های ارسباران گرفتار شده بود.

وی ادامه داد: اهالی روستا در پی اطلاع از گمشدن وی و برای جلوگیری از هرگونه اتفاق ناگوار به همراه نجاتگران هلال احمر اقدام به جستجوی نامبرده می‌کنند.

حسینی افزود: با وجود مه شدید و تاریکی هوا نیروهای جمعیت هلال احمر توانستند با کمک اهالی فرد گمشده را که اقدام به روشن کردن آتش کرده بود، نجات دهند.

گزارش دیگری از این روابط عمومی حاکی است، نجاتگران شهرهای میانه و شبستر شب گذشته و امروز به دو فقره حادثه واژگونی خودرو در محورهای مواصلاتی امدادرسانی کردند.

برابر گزارش دریافتی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات‌های امدادی معاونت امداد و نجات استان، شب گذشته ساعت 21 در پی اطلاع نجاتگران پایگاه امداد جاده‌ای "شهدای سفید کمر" جمعیت هلال احمر شهرستان شبستر مبنی بر واژگونی یک دستگاه پراید در کیلومتر دو جاده صوفیان - مرند بلافاصله به محل اعزام و اقدام به امدادرسانی می‌کنند.

در این حادثه یک نفر دچار مصدومیت شده بود که توسط نجاتگران پایگاه امداد جاده‌ای "شهدای سفید کمر" جمعیت هلال احمر شهرستان شبستر به مراکز درمانی انتقال داده شد.

همچنین در حادثه واژگونی  پژو 206 که صبح امروز در کیلومتر 40 جاده سرچم - اردبیل اتفاق افتاده بود، چهار نفر دچار حادثه شده بودند که توسط نجاتگران پایگاه امداد جاده‌ای "آغکند" جمعیت هلال احمر شهرستان میانه امدادرسانی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین