کد خبر: ۲۷۲۲۷۲
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵

قیمت برخی خانه های مارک دار در تهران + جدول

در آگهی فروش یکی از آپارتمان‌های لوکس شمال تهران آمده است: «فروش خانه‌های مارک‌دار!» فروشنده این آپارتمان‌ها درباره علت انتخاب این عنوان توضیح داد: ساختمان مارک‌دار مانند لباس‌ مارک‌دار می‌ماند. خریدار دیگر دغدغه کیفیت ندارد و به اعتبار سازنده، ملک مطلوبش را خریداری می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در آگهی فروش یکی از آپارتمان‌های لوکس شمال تهران آمده است: «فروش خانه‌های مارک‌دار!» فروشنده این آپارتمان‌ها درباره علت انتخاب این عنوان توضیح داد: ساختمان مارک‌دار مانند لباس‌ مارک‌دار می‌ماند. خریدار دیگر دغدغه کیفیت ندارد و به اعتبار سازنده، ملک مطلوبش را خریداری می‌کند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، یکی از فعالان بازار مسکن در شمال تهران درباره نرخ اجاره این نوع آپارتمان‌ها عنوان کرد: اجاره آپارتمان‌های لوکس تهران بسیار بالا است. به عنوان مثال اکنون در شمال تهران آپارتمان‌ها و برج‌های لوکسی است که برای اجاره آن حدود 100 میلیون تومان رهن و ماهی 8میلیون تومان اجاره دریافت می‌شود. او مشتری‌های این املاک را افرادی می‌داند که از خارج برای پروژه‌های کاری سالانه به ایران می‌آيند. او تاکید کرد: پنت‌هاوس‌نشینی در تهران همه گیر نیست و افراد خاصی برای خرید این املاک اقدام می‌کنند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین