کد خبر: ۲۷۲۳۷۲
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰

رئیس دانشگاه آزاد: فرهادی بهترین گزینه برای تصدی وزارت علوم است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: محمد فرهادی گزینه پیشنهادی رییس جمهوری برای احراز پست وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری، بهترین گزینه برای این سمت است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حمید میرزاده روز شنبه در حاشیه نشست هیات امنای دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران در ساری افزود: اکثر دانشگاهیان آشنایی خوبی با فرهادی دارند و ایشان شخصیت علمی و اجرایی به شمار می‌رود.

وی سابقه آشنایی‌اش با فرهادی را ۴۰ ساله اعلام کرد و گفت: سال‌ها فعالیت فرهادی در دو وزارتخانه مهم علوم و بهداشت به عنوان بخش‌هایی از کارکرد موثر و مثمر ثمرش است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور با اظهار این که «فرهادی مرد علم و عمل است»، به فعالیت‌های علمی و پزشکی وی اشاره کرد و اظهار داشت: فرهادی با جراحی و کاشت حلزون گوش، افراد بسیاری را از نعمت شنوایی و بیان بهره مند کرد.

وی با قدردانی از اعلام نقطه نظر مثبت نسبت به فرهادی ، افزود: امیدواریم در روز رای‌گیری با اعمال نظر مثبت ۱۹۹ نماینده مجلس شورای اسلامی ، فرهادی بر کرسی این وزارت علوم قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، رییس جمهوری محمد فرهادی را به عنوان پنجمین گزینه برای تصدی پست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین