کد خبر: ۲۷۲۴۰۵
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۰

پیروزی بایرن‌مونیخ و توقف دورتموند در هفته دوازدهم بوندسلیگا

تیم‌های بایرن‌مونیخ، شالکه و لورکوزن حریفانشان را در هفته دوازدهم بوندسلیگا شکست دادند. دورتموند در ادامه فصل ضعیف خود برابر پادربورن متوقف شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا، هفته دوازدهم بوندسلیگای آلمان با برگزاری 6 دیدار آغاز شد که در یکی از دیدارهای برگزار شده بایرن‌مونیخ در خانه میزبان هوفنهایم بود و در نهایت موفق شد با 4 گل به برتری برسد تا روند رو به رشد شاگردان پپ گوآردیولا ادامه داشته باشد.

بازی بایرن و هوفنهایم متعادل دنبال می‌شد تا این که ماریو گوتسه در دقیقه 22 موفق شد گل نخست تیمش را به ثمر برساند. در ادامه نیمه اول و با نزدیک شدن به دقایق پایانی بایرن توانست تا حدی بر حریفش برتری پیدا کند و در دقایق پایانی روبرت لواندوفسکی بود که گل دوم تیمش را نیز به ثمر رساند تا نیمه نخست با برتری 2 گله بایرن به پایان برسد. در نیمه دوم بایرن کمی محتاطانه بازی کرد. هوفنهایم میزبان در دقیقه 74 صاحب موقعیتی عالی شد اما ضربه سالایی از چند قدمی دروازه را نویر مهار کرد. باواریایی‌ها در 10 دقیقه پایانی سراپا حمله شدند و 2 بار دروازه حریف خود را باز کردند. آرین روبن هلندی گل سوم خودش را به ثمر رساند و در ادامه باستین شواین‌اشتایگر که برای اولین بار پس از جام‌جهانی بازی می‌کرد موفق شد گل چهارم تیمش را نیز به ثمر برساند تا این دیدار با برتری 4 بر صفر بایرن به پایان برسد.

دورتموند که این فصل در بوندسلیگا نتایج خوبی را کسب نکرده است برابر پادربورن با تساوی 2 بر 2 متوقف شد. برای دورتموند در این دیدار اوبا میانگ و مارکو رویس گلزنی کردند.

شالکه، دیگر تیم آلمانی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا نیز در خانه به دیدار ولفسبورگ رفت و با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید. برای معدنچی‌های فوتبال آلمان اریک موتینگ 2 بار و کریستیان فوکس گلزنی کردند تا 3 امتیاز این دیدار به حساب شاگردان دی‌ماتئو واریز شود.

بایر لورکوزن نیز در خانه هانوفر به میدان رفت و با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید. در این دیدار اشتفان کیسلینگ گل نخست را به ثمر رساند در ادامه سون هیونگ مین کره‌ای که برابر تیم ملی ایران نیز به میدان رفت، موفق شد گل دوم را ثبت کند و کریم بالعربی سومین گل لورکوزن را ثبت کرد تا این دیدار با برتری 3 بر یک لورکوزن به پایان برسد.

در جدول رده‌بندی بایرن‌مونیخ با 30 امتیاز صدرنشین است. ولفسبورگ با 23 امتیاز در رده دوم قرار دارد و گلادباخ با 20 امتیاز سوم است.

نگاهی به نتایج:

بایرن 4 - هوفنهایم صفر

شالکه 3 - ولفسبورگ 2

گلادباخ - فرانکفورت 3

ماینتس 2 - فرایبورگ 2

هانوفر یک - لورکوزن 3

پادربورن 2 - دورتموند 2

برنامه ادامه رقابت‌های هفته:

کلن - هرتابرلین

یکشنبه:

اشتوتگارت - آوگسبورگ

هامبورگ - برمن

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین