کد خبر: ۲۷۲۴۶۴
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱

مکارم شیرازی: علمای جهان اسلام به دنبال خشک کردن ریشه‌های تفکر تکفیری هستند

مرجع تقلید جهان تشیّع با اشاره به برگزاری کنگره جهانی جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای جهان اسلام گفت: علمای جهان اسلام به دنبال خشک کردن ریشه‌های تفکر تکفیری هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در کنگره جهانی جریان‌های افراطی و تکفیری که صبح امروز در قم آغاز به کار کرد با اشاره به اینکه بیش از علمای جهان اسلام از 83 کشور در این کنگره شرکت کرده‌اند، اظهار کرد: در این کنگره می‌خواهیم درباره یکی از مشکلات بزرگ جهان اسلام، یعنی اعمال و افعال شوم تکفیری‌ها سخن بگوییم.

وی ادامه داد: این گروه‌های تکفیری هم به اسلام و هم به مسلمین و هم به بشریت ضربه می‌زنند و وظیفه ما این است در این شرایط انگیزه‌های این گروه منحرف را بررسی کنیم و افکاری را که آن‌ها را به طرف جهنم سوق می‌دهد شناسایی کنیم و آن‌ها را خشک کنیم.

به گزارش فارس، این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: تا کی بنشینیم و شاهد هتک حرمت نوامیس مسلمانان و کشتار آنان باشیم. اسلام که دین محبت و مهربانی است را دین خشونت معرفی کرده‌اند. ما باید به دنیا نشان دهیم که اسلام با این جریان‌ها ارتباطی ندارند و علمای جهان اسلام به دنبال خشک کردن ریشه‌های این جریان هستند.

ادامه سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی به زبان عربی انجام شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین