کد خبر: ۲۷۲۴۷۰
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵

"نمره پایین" معلم فیزیک را قربانی ضربات چاقوی دانش‌آموز کرد

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان لرستان با تشریح حادثه حمله دانش‌آموز سال اول دبیرستان با چاقو به معلم فیزیک گفت: این دانش‌آموز پس از مشاهده نمره فیزیک خود، نسبت به پایین بودن آن اعتراض و با چاقو به معلم فیزیک حمله کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: علی قربانی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص حادثه جان باختن معلم فیزیک با ضربات چاقوی دانش‌آموز اظهار داشت: دیروز وقوع این حادثه در شهرستان بروجرد به آموزش و پرورش استان لرستان منعکس شد. 
 
وی افزود: پس از وقوع این حادثه بالافاصله مسئولان آموزش و پرورش استان لرستان به این دبیرستان مراجعه کردند و حادثه به این شرح بود که این دانش‌آموز پسر در سال اول دبیرستان تحصیل می‌کرد و حدود ساعت 11 صبح به همراه پدرش برای گرفتن مرخصی به مدرسه مراجعه می‌کند. 
 
رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان لرستان ادامه داد: در همین روز نمرات دانش‌آموز به پدرش اعلام می‌شود که وی در برخی دروس مانند درس فیزیک نمره خوبی را نداشت. 
 
قربانی بیان کرد:‌ پس از مشاهده نمرات، پدر دانش‌آموز  تقاضای مرخصی روزانه برای پسرش می‌کند اما هنگام خروج از مدرسه، دانش‌آموز به سمت کلاس درس معلم فیزیک رفته و معلم را که مشغول درس دادن بود با چاقوی آشپزخانه‌ که از قبل زیر کاپشن خود پنهان کرده بود، مورد حمله قرار می‌‌دهد. 
 
وی گفت: معلم پس از اینکه مورد حملات چاقوی دانش‌آموز قرار گرفت به بیمارستان منتقل می‌شود اما متأسفانه شب گذشته جان خود را از دست می‌دهد. 
 
رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به این‌که دانش‌آموز ضارب به همراه پدرش متواری است، افزود: هم‌اکنون این دانش‌آموز تحت تعقیب است. 
 
قربانی در پاسخ به این پرسش "آیا دانش‌آموز با معلم خود درگیری و خصومتی داشته است؟" عنوان کرد:‌ خیر خصومتی میان آن‌ها وجود نداشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین