کد خبر: ۲۷۲۵۳۲
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰

نماینده‌ مجلس: در تشییع کدامیک از ما مردم به اندازه پاشایی می‌آيند؟

نماینده بناب در مجلس گفت: فتنه در دست عده‌ای وسیله‌ای برای کاسبی شده و هرجا که می‌خواهند کسی را حذف کنند، به حوادث سال 88 متمسک می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حجت‌الاسلام محمد باقری بنابی در نطق میان‌ دستور خود در مجلس اظهار داشت: این روزها هر نشست و جلسه‌ای برگزار می‌شود، بحث فتنه 88 است و از آنجا که در منطق عده‌ای، اصل بر اتهام است، نه بر برائت، بنده نیز با صراحت فتنه 1388 را برای چندمین بار محکوم می‌کنم، تا بدینوسیله به هزار کار نکرده، متهم نشوم.

وی افزود: من معتقدم که حداقل یک نسل از کشورمان به صورت مستقیم تحت تأثیر حوادث سال 88 خواهد بود، از این رو لازم است تا دستگاه‌های نظارتی به صورت شفاف شاخصه‌هایی که افراد در آن حوادث نقش داشته‌اند را مشخص کنند تا برخی از جریانات سیاسی برای حذف رقبای خود از حوادث سال 88 سوءاستفاده نکنند.

نماینده بناب خاطرنشان کرد: ما همانگونه که فتنه را محکوم می‌کنیم، فقر و فساد و پرونده‌های فساد و آمار بالای طلاق و بیکاری را نیز محکوم می‌کنیم. باقری با اشاره به حضور پرشور مردم در تشییع جنازه مرتضی پاشایی گفت: از همکاران خودم به ویژه نمایندگان تهران سوال می‌کنم اگر چنین اتفاقی برای شما رخ دهد می‌توانید بگویید چند درصد از حاضران در مراسم این خواننده پاپ در مراسم تان شرکت می‌کنند، مگر نه اینکه خیل عظیم جوانان حاضر در این مراسم موکلانتان هستند و شما به واسطه رأی آنها به مجلس آمده‌اید، باید کمی تأمل کنیم تا بفهمیم کجای کار دچار اشکال است.

بذرپاش:‌ نمایندگان به تعداد شرکت‌کنندگان در تشییع جنازه‌شان افتخار نمی‌کنند!
در همین حال مهرداد بذرپاش نماینده گروه پایداری و از حلقه دوستان احمدی نژاد نسبت به نطق نماینده بناب که خطاب به نمایندگان تهران پرسید اگر یکی از شما هم فوت کند چه تعداد از کسانی که برای تشییع پیکر مرتضی پاشایی رفتند برای شما هم خواهند آمد، واکنش نشان داد و آن را یک بازی سیاسی خواند!

به گزارش فارس، این عضو هیات رییسه مجلس در پایان جلسه علنی امروز مجلس، گفت: این کارها در شأن مجلس نیست، یکی از هنرمندان از دنیا رفته و جوانان هم او را بدرقه کردند. این‌که بخواهیم بازی سیاسی دربیاوریم و از این مسئله استفاده کنیم درست نیست،‌ به ویژه از سوی همکاری که در لباس روحانیت است. او ادامه داد: نمایندگان تهران خود را خادم‌تر از همه می‌دانند و به این‌که در تشییع جنازه‌شان تعداد کم یا زیادی حضور داشته باشند افتخار نمی‌کنند!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین