کد خبر: ۲۷۲۵۷۱
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷

قلعه‌نویی: داور تاثیر زیادی روی شکست استقلال داشت

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با تبریک به تیم رقیب به دلیل برتری درشهراورد 79، گفت: داور تاثیر زیادی روی شکست ما داشت و امیدوارم مسوولان دپارتمان و کمیته داوران جوابگو باشند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، امیرقلعه نویی پس ازشکست دو بریک تیمش درشهرآورد پایتخت عنوان کرد: ابتدا به پرسپولیسی ها به دلیل رسیدن به پیروزی تبریک می گویم و خوشحالم که آنان فوتبال زیبایی را مشاهده کردند.

وی افزود: متاسفانه روی همان مسایلی که به بازیکنان تذکر داده بودیم در این دیدار گل دریافت کردیم که این مساله هم در فوتبال طبیعی است.

قلعه نویی با تشکر از تلاش بازیکنانش گفت: امروز منطقی بازی کردیم و حتی فرصت های گلزنی داشتیم که اگر کمی دقت می کردیم و اشتباهات فردی نبود با اختلاف این دیدار را برنده می شدیم.

وی در مورد عملکرد تیم داوری گفت: فیلم بازی را همین الان مرور کردم و اعتقاد دارم که یک پنالتی مسلم برای ما گرفته نشد و محسن بنگر نیزباید در نیمه اول اخراج می شد.

قلعه نویی با اشاره به اینکه نمی داند چرا داور به میلاد فخرالدینی کارت زرد نشان داده است، تاکید کرد: در تبریر مشکلات داوری حق استفلال را از بین برد و این مساله امروز هم دیده شد.

سرمربی استقلال ادامه داد: مسوولان داوری باید جوابگوی این مساله باشند که چرا حق تیم ما اینگونه از بین می رود.

قلعه نویی در خصوص اینکه چرا استقلال درپایان نیم فصل اول برخلاف ابتدای آن نتایج خوبی نمی گیرد و افت کرده است؟ گفت: ما تاکنون 15 دیدار در لیگ و دو مسابقه هم در جام حذفی انجام داده ایم که همه بازیکنان خود را به طور کامل در اختیار نداشتیم. 

وی اظهار داشت: در دیدار امروز ما چند بازیکن رده سنی جوانان را روی نیمکت داشتیم واگرقاضی،کریمیان و رمضانی را داشتیم می توانستیم چند تغییر داشته باشیم. در دو مسابقه برابر تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس ما خیلی خوب بازی کردیم واکنون بااطمینان خاطر می گویم که به راحتی قهرمان می شویم،اگر این بدشانسی ها و اشتباهات داوری ها نیم فصل دوم دست ازسر ما بردارد 

من به این تیم امیدوارم و کسب هر دو جام را جدی گرفته ایم. 

وی همچنین با انتقاد از عملکرد گروه داوری بیان داشت: من به داوران خسته نباشید می گویم و از آقایان عسکری و اصفهانیان می خواهم که فیلم را نگاه کنند شاید ما اشتباه می کنیم اما فیلم بازی را که ما دیدیم داور چند اشتباه داشت چرا که هم یک پنالتی برای ما نگرفتند محسن بنگر هم باید اخراج می شد. 

قلعه نویی ادامه داد: آنها سه تا توپ روی دروازه ما داشتند که دو تای آنها گل شد وما 10تاتوپ آوردیم که فقط یکی ازآنها به گل تبدیل شداماخیلی خوشحالم ذهنیت هایی که همه فکر می کردند شهرآوردها باید مساوی شود از بین رفت و ما هم در این مسابقه به دنبال رکورد نبودیم. 

وی در پاسخ به این مطلب که بهرام افشارزاده مدیر عامل استقلال در مصاحبه بعد از بازی گفته بود که شما برای این دیدار نقشه دومی داشتید گفت: وقتی که تیمی خوب بازی می کند نیاز نیست که نقشه را عوض کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال درخصوص اینکه چرا در نیمه دوم خوب بازی نکردید و بازیکنان از نظر روحی آماده نبودند و همچنین بازی ندادن یعقوب کریمی اظهار داشت: ما تا در دقیقه 70 خیلی موقعیت داشتیم و آرش برهانی هم یک گل تک به تک را از دست داد و گل دوم آنها از روی اشتباه مدافعان ما به ثمر بود و در مجموع ما روی اتفاقات فوتبال این بازی را واگذار کردیم. 

وی بیان داشت: بعد از گل اول ما قصد داشتیم یعقوب کریمی را وارد زمین کنیم که با دریافت گل اول همه برنامه ما به هم ریخت. 

قلعه نویی بیان داشت: من فکر می کنم آن نامه ای که پرسپولیسی ها در مورد داوری داده بودند روی بدالله جهانبازی تاثیر گذاشته بود و بنگر در این دیدار باید اخراج می شد و در دیدار ما با تراکتورسازی تبریز هم بسیاری از صحنه ها گرفته نشد. 

وی در خصوص اینکه در جام حذفی احتمالا با پرسپولیس روبرو خواهید شد آیا به فکر انتقام هستید؟ بیان داشت: بعد از پایان بازی به کادر فنی تیم پرسپولیس و حمیددرخشان تبریک گفتم چرا که زیبایی فوتبال به همین است و این بازی برای ما تمام شد و باید به فکر ذوب آهن باشیم تا در آینده فوتبال خوبی بازی کنیم. 

قلعه نویی ادامه داد: ما در این دیدار دو هدف داشتیم که در ابتدا گل نخوریم و در وهله دوم از روی نقطه ضعف آنها که شناسایی کرده بودیم گل های بیشتر به ثمر برسانیم. 

وی درپایان در خصوص محسن فروزان هم گفت: وی روی هیچکدام از گلها تقصیر نداشت و تاکنون بیش از 15 تک به تک را گرفته و در دو دیدار برابر تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس فشاری هم روی او نبود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین