کد خبر: ۲۷۲۶۸۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲

ابوترابی‌: هنوز به مذاکرات با دید مثبت می‌نگریم

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز به مذاکرات هسته‌ای با دید مثبت نگاه می‌کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد در حاشیه مراسم هفتمین روز درگذشت مادر شهید بابایی در جمع خبرنگاران درباره مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: البته باید نتایج مذاکرات را از گروه مذاکره کننده دریافت کرد. البته مسائل جانبی خیلی ارزش و جایگاهی ندارد. فعلا مذاکرات به صورت فشرده در حال انجام است و جمهوری اسلامی هم با اقتدار برآمده از حضور و مشارکت عزت بخش ملت ایران در عرصه‌های مختلف در ایامی که متعلق به نیروهای انقلاب و بسیجیان سلحشور است در چارچوب منافع ملی مشغول مذاکره هستند.

وی ادامه داد: باید منتظر آخرین نتایج و گفت‌وگوها باشیم و براساس آن نقطه نظرات خود را بیان کنیم. ما هنوز به مذاکرات با نگاه مثبت می‌نگریم و منتظر دریافت آخرین گزارشات هستیم.

به گزارش ایسنا، این عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز درباره زمان انتخاب دبیرکل این تشکل گفت: جلسه جامعه روحانیت در حضور حضرت آیت‌الله یزدی برگزار خواهد شد و مسائل مهمی در دستور کار است. موضوع انتخاب دبیرکل جدید جامعه روحانیت از مسائل مهمی است که تصمیم اعضای محترم جامعه بر این است که بعد از چهلم آیت الله مهدوی کنی درباره این مساله گفت‌وگو داشته باشم و تصمیم بگیرم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین