کد خبر: ۲۷۲۸۶۸
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
عضو فراکسیون رهروان ولایت:

فرهادی گزینه بی‌شائبه‌ای ست

مهرداد لاهوتی، نماینده مجلس؛ ضمن پیش بینی تعداد نمایندگان موافق دکتر محمد فرهادی، افزود: من فکر می‌کنم بین 160 تا 170 نماینده به ایشان رای اعتماد دهند. بدون شک ایشان سکان‌دار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس سیاسی: مهرداد لاهوتی، نماینده مجلس معتقد است: تشکیل نشست مشترک بین فراکسیون رهروان ولایت و کمیسیون آموزش، به این دلیل است که فرهادی قرار است از مجلس رای مثبت بگیرد.

به گزارش آفتاب، محمد فرهادی، وزیر پیشنهادی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، در جلسه مشترک امروز فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به ارائه‌ی برنامه‌های خود برای این وزارت علوم پرداخت.

کاظم جلالی سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت در جمع خبرنگاران در پایان این جلسه، نظر قاطبه‌ی نمایندگان نسبت سومین گزینه پیشنهادی وزارت علوم را مثبت خواند. وی همچنین درباره‌ی علل تشکیل نشست مشترک بین کمیسیون آموزش و تحقیقات و فراکسیون رهروان ولایت گفت: «ما روز یکشنبه اعلام کردیم که سه‌شنبه هفته جاری جلسه فراکسیون ما با وزیر پیشنهادی علوم برگزار می‌شود، از طرف برادران ما در فراکسیون اصولگرایان این مطلب بیان شد که آنها نیز در جلسه شرکت کرده و نشست به صورت مشترک برگزار شود.طبیعی است این موضوع پذیرفته و جلسه به صورت مشترک برگزار شد.»

این در حالی است که چنین جلسات و نشست‌هایی برای وزرای پیشنهادی پیشین وزارت علوم تشکیل نشده بود و فقط در حد حضور افراد در جلسات هیئت رئیسه ی فراکسیون ها و کمیسیون آموزش و تحقیات بود.

مهرداد لاهوتی عضو فراکسیون رهروان ولایت، تشکیل چنین جلسه‌ای را به‌دلیل نظر مثبت اکثر نمایندگان نسبت به دکتر فرهادی دانست و گفت: گزینه‌های قبلی دارای حاشیه‌هایی بودند که نمی‌توانستند نظر نمایندگان را به خود جلب کنند اما این گزینه، گزینه‌ی بی‌شائبه ایست و اعضای فراکسیون رهروان با امید کسب رای اعتماد بالای دکتر فرهادی از مجلس به چنین جلسه‌ای را تشکیل دادند.

این نماینده مجلس ضمن پیش بینی تعداد نمایندگان موافق دکتر محمد فرهادی، افزود: من فکر می‌کنم بین 160 تا 170 نماینده به ایشان رای اعتماد دهند. بدون شک ایشان سکان‌دار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین