کد خبر: ۲۷۳۰۵۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳

یک کشته و 7 مجروح در واژگونی تریلی حامل اسید در آبیک

مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبیک اضافه کرد: در این حادثه پلیس راهور، جمعیت هلال احمر، کلانتری آبیک و مسئولان راهداری شهرستان آبیک حضور داشتند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبیک گفت: واژگونی تریلی حامل بار اسید در لاین جنوبی اتوبان قزوین به تهران حوالی روستای ناصرآباد شهرستان آبیک هفت مجروح و یک کشته بر جای گذاشت.

علی جباری امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: شب گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه تریلی حامل بار اسید در لاین جنوبی اتوبان قزوین به تهران در حوالی روستای ناصرآباد شهرستان آبیک سبب شد هشت دستگاه با هم برخورد کرده و بیش از دو ساعت مسیر اتوبان مسدود باشد.

وی افزود: بر اثر برخورد هشت دستگاه خودرو در مسیر اتوبان هفت نفر مجروح و یک نفر جان خود را از دست داد.

مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبیک ادامه داد: مأموران آتش‌نشانی به محض اطلاع از وقوع حادثه در سر صحنه حادثه حاضر شدند و نسبت به نجات حادثه‌دیدگان، اقدامات لازم را انجام دادند.

جباری خاطرنشان کرد: از رانندگان درخواست می‌شود در زمان بارندگی و لغزندی جاده، نکات ایمنی را رعایت و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

این مسئول بیان کرد: از مردم درخواست می‌شود که در هنگام وقوع تصادف، نظاره‌گر نباشند و صحنه را ترک کرده تا عبور و مرور به راحتی صورت بگیرد و مأموران امدادی آتش‌نشانی و هلال احمر بتوانند به وظایف خود به نحو احسن عمل کنند.

مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبیک اضافه کرد: در این حادثه پلیس راهور، جمعیت هلال احمر، کلانتری آبیک و مسئولان راهداری شهرستان آبیک حضور داشتند.

جباری عنوان کرد: مأموران آتش‌نشانی همچنین به پاکسازی و شست و شوی مسیر اسید ریخته شده اقدام کردند.

این مسئول همچنین از وقوع تصادف در جاده قدیم آبیک ـ قزوین در صبح امروز خبر داد و گفت: یک دختر بچه نوجوان بر اثر برخورد با یک دستگاه خودرو پراید جان خود را از دست داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین