کد خبر: ۲۷۳۰۹۹
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۵

مسدود شدن آزادراه تهران ـ شمال

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به مسدود شدن لاین شمال به جنوب آزادراه تهران ـ شمال گفت: با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها، رانندگان تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: جعفر محمدنژاد در گفت‌وگو با فارس در ساری با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران اظهار داشت: با توجه به وضعیت جوی استان رانندگان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی تردد کنند.

وی ادامه داد: تردد تمامی کامیون‌ها از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روزهای چهارشنبه پنجم، پنج‌شنبه ششم و جمعه هفتم آذر در محور هراز ممنوع است. فرمانده پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: تردد کامیون‌ها در محور قائمشهر به فیروزکوه و بالعکس از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روز جمعه هفت آذر ماه ممنوع است.

محمدنژاد تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه هفتم آذر از کرج به سمت مرزن‌آباد یک‌طرفه است. وی عنوان کرد: همچنین تردد کامیون‌ها در محور کندوان از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه هفتم آذر از کرج به مرزن‌آباد ممنوع اعلام شده‌ است.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به شدت بارندگی‌های اخیر، بیان کرد: در حال حاضر لاین شمال به جنوب آزاد راه تهران ـ شمال به دلیل شدت بارندگی مسدود است. محمدنژاد با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای افراد، اضافه کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند و با پلیس راه سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

وی توضیح داد: با توجه به بارندگی‌ها، بارش برف در ارتفاعات و لغزنده بودن جاده‌ها توصیه ما به رانندگان این است زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند. فرمانده پلیس راه مازندران در پایان تشریح کرد: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین