کد خبر: ۲۷۳۱۷۳
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷

تراکتورسازی یک -پدیده مشهد2/مشهدی ها در نیمه نهایی

تیم فوتبال پدیده مشهد موفق شد با عبور از سد تراکتورسازان تبریزی، شاگردان خطیبی را از دور این رقابت ها در تبریز حذف کنند تا راهی مرحله نیمه نهایی شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایلنا، در ادامه مرحله یک چهارم نهایی جام‌حذفی از ساعت: 14:00 در ورزشگاه یادگار امام در حضور 4500 تماشاگر تیم های تراکتورسازی تبریز و پدیده مشهد با قضاوت مهدی سیدعلی مقابل هم صف آرایی کردند که در این دیدار شاگردان مرزبان اگرچه ابتدا غقب افتادند ولی در ادامه جبران کردند تا در نهایت برنده این دیدار لقب بگیرند و به نیمه نهایی صعود کنند.

در این بازی پر برخورد ابتدا فرشاد احمدزاده در دقیقه 2+45 برای تراکتورسازی گلزنی کرد ولی ایگور پراهیچ در دقیقه 79 از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشید تا بازی به وقت های اضافه برسد.

در دقیقه 92 نسیم اف یک بار دیگر برای پدیده موفق به گلزنی شد تا کار شاگردان خطیبی را تمام کند.

به این ترتیب رسول خطیبی نتوانست از عنوان قهرمانی تراکتورسازی در جام جذفی دفاع کند و تیم قهرمان را از دور این رقابت ها حذف کرد تا اندوه بزرگی را برای تبریزی ها ایجاد کند.

در این دیدار کنزوویچ، صادقی، محمدرضایی و کیوان امرایی از پدیده و ایران‌پوریان و خالد شفیعی از تراکتورسازی از داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

ترکیب تیم تراکتورسازی: داود نوشی صوفیانی، خالد شفیعی، میرهانی هاشمی، دیتمار بیکاج، حبیب گردانی، مهدی کیانی(احمد امیرکامدار)، سامان نریمان جهان (فرید کریمی)، ادینیو، شاهین ثاقبی، فرشاد احمدزاده، محسن دلیر

ترکیب تیم پدیده مشهد: مجتبی روشنگر، رضا ناصحی، میلان یوانوویچ، ایگور پراهیچ، اکبر صادقی، معین عباسیان (امرایی)، عباس محمد رضایی، مهدی خیری(مسعود نظرزاده)، حسین کیانی (نسیم اف)، مهدی نژادمهدی، زوران کنزوویچ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین