کد خبر: ۲۷۳۱۹۶
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶

زرینچه: شایستگی دعوت به تیم ملی را در برخی بازیکنانم نمی‌بینم

مربی استقلال با انتقاد از ملی‌پوشانش گفت که برخی از این بازیکنان در سطحی نیستند که به تیم ملی دعوت شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، جواد زرینچه پس از شکست تیمش در ضربات پنالتی برابر ذوب آهن و حذف از گردونه رقابت‌های جام حذفی گفت: قبل از هرچیز از میزبانی ذوب آهنی‌ها تشکر می‌کنم. آن‌ها همیشه میزبان‌های خوبی بودند و آرزوی موفقیت برایشان دارم. بازی به لحاظ فنی بازی بسیار خوبی بود. بازی‌های حذفی همیشه حساسیت خاصی دارد. پیش از این دیدار داربی را از دست داده بودیم وشرایط روحی خوبی نداشتیم. شروع خوبی داشتیم و جلو افتادیم اما متاسفانه اشتباه‌های خط دفاعی ما باعث شد تا برتری را حفظ نکنیم. در ضربات پنالتی هم خوب نبودیم و متاسفانه شکست خوردیم. به ذوب‌آهنی‌ها بابت این پیروزی تبریک می‌گویم.

او افزود: مشکل ما فعلا خودمان است و مشکل ما حریفان نیستند. ما تمرکز لازم را نداریم و خیلی دوست داشتیم پیروزی شویم اما اینکه ذوب آهن را دست کم بگیریم اصلا صحت ندارد. ما تلاش‌مان را کردیم تا پیروز شویم.

مربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره مشکلات تیمش بیان کرد: بحث احتیاط مطرح نیست. من گفتم که مشکل ما از خودمان است. توپ روی دروازه ذوب آهن بود ضد حمله خوردیم و در مصافی سه به یک توپ وارد دروازه ما شده است. به هر حال یک مشکلی وجود دارد ما یک سری بازیکن داریم که در تیم ملی بازی می‌کنند اما در تیم ما خیلی خوب نیستند و این مسئله به ما آسیب می‌زند. اسم نمی‌آورم اما بازیکنی که به تیم ملی دعوت می‌شود باید در باشگاهش خیلی خوب باشد و یک بازیکن سطح بالا محسوب شود تا به تیم ملی دعوت شود اما من چنین چیزی را در برخی بازیکنان نمی‌بینم.

وی در پاسخ به سوالی درباره پنالتی‌زن‌های تیمش در این دیدار عنوان کرد: معمولا ضربات پنالتی با خواسته بازیکنان مشخص می‌شود. ما می‌دانستیم بازی به پنالتی هم بکشد، شرایط خوبی نداریم. ما می‌دانستیم که پنالتی‌زن‌های خوبی نداریم.

زرینچه در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا بیگ‌زاده اولین پنالتی را به ثمر رساند اضافه کرد: این‌ها همه‌اش بهانه است. تیمی که 90 دقیقه می‌توانست تمرکز داشته باشد و دیدید که همان ابتدا دو گل زده، این مسئله باید به لحاظ فنی بررسی شود و چیزی جز این مطرح نیست.

مربی استقلال در واکنش به سوالی درباره مشکلات بدنی تیمش و اینکه چرا استقلال بدنساز حرفه‌ای ندارد گفت: ما بدنساز حرفه‌ای در کنارمان نداریم اما آقای مهریزی لیسانس تربیت بدنی دارد و کار می‌کند. من به این مسئله اعتقاد ندارم که شما اشاره کردید. بزرگ‌ترین معضل ما قبل از بحث بدنی انگیزه است. متاسفانه این انگیزه در بین بازیکنان ما نیست. بازیکن در سطحی قرار دارد که نباید به تیم ملی دعوت شود اما دعوت می‌شود. این‌ها دلایل مختلفی است که باید مورد بحث قرار بگیرد. من فکر می‌کنم اگر مشکل بدنی داشتیم، 120 دقیقه دوام نمی‌آوردیم. ذوب آهن بیشتر به ضد حملات فکر می‌کرد و شرایط بدنی ما آنقدر بد نیست که مشکل‌ساز شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین