کد خبر: ۲۷۳۲۰۴
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۴

هزینه میلیاردی سیاسی برای ماندگاری

هزینه جذب قوچان نژاد در میان فصل اینقدرزیاد هست که پیشنهاد پرسپولیس عجیب به نظر برسداما به نظر می رسد مدیرعامل قرمزها برنامه ویژه ای برای ماندن در صندلی مدیریت دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: اگر حمیدرضا سیاسی طی چند روز آینده مدیرعامل پرسپولیس باشد ، رضا قوچان نژاد را در پیراهن این تیم خواهید دید. مدیرعامل چند روزه پرسپولیس که تجربه زیادی در مدیریت و باشگاهداری ندارد پس از بازی ذوب آهن از مذاکرات برای جذب قوچان نژاد پرده برداشت. مذاکراتی که طی چند روز اخیر انجام شده و تا حدودی هم به نتیجه رسیده است. 

آنهایی که رضا قوچان نژاد را به عنوان میهمان دربی دیدند و تعجب کردند حتی به ذهن شان هم نمی رسید که مذاکراتی برای جذب او در پرسپولیس انجام شده باشد.

به گزارش عصرایران، مدیرعامل پرسپولیس قبل از دربی برنامه داشت هم سرمربی تیمش را تغییر دهد و هم بازیکنان جدید جذب کند. دو پیروزی متوالی پرسپولیس مقابل استقلال و گل گهر حمیددرخشان را درجایگاهش محکم کرد و حالا درجریان مذاکرات هم قرار می گیرد.

البته که هزینه جذب قوچان نژاد در میان فصل اینقدرزیاد هست که پیشنهاد پرسپولیس عجیب به نظر برسداما به نظر می رسد مدیرعامل قرمزها برنامه ویژه ای برای ماندن در صندلی مدیریت دارد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین