کد خبر: ۲۷۳۲۳۶
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴
مدیرعامل صبا:

مرفاوی منتظر کمیته انضباطی باشد

مدیرعامل باشگاه صبای قم معتقد است مرفاوی هنوز قراردادش را با صبای قم فسخ نکرده و می‌گوید پرونده جدایی صمد مرفاوی را در کمیته انضباطی پیگیری خواهند کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: عباس جهان‌بینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جدایی صمد مرفاوی از صبای قم اظهار کرد: صمد مرفاوی سرمربی تیم ما بود و مشکلی هم با ما نداشت. در میانه فصل هم وقتی استعفا داد و از تیم جدا شد، دوباره با جلساتی که برگزار کردیم، از ایشان خواستیم که با ما ادامه همکاری بدهد و دیدید که همان گونه هم به تیم برگشت.

وی افزود: در چند روز گذشته ظاهرا ایشان به صورت پنهانی با مسئولان پیکان مذاکراتی داشته‌ و به تفاهم هم رسیده‌اند. ما موضوع مذاکره ایشان را فقط از طریق رسانه‌ها متوجه شدیم. معتقدم این کار دور از مباحث فرهنگی است. اینکه باشگاهی با مربی که تیم دارد مذاکره می‌کند، بی‌اخلاقی است.

وی تصریح کرد: مرفاوی روز گذشته علی‌رغم اینکه گفته می‌شد با پیکانی‌ها قرارداد امضا کرده در تمرین‌های تیم ما حاضر شد و تیم را تمرین داد بدون اینکه مشکلی وجود داشته باشد و حتی در پایان تمرین ساعت و برنامه تمرین امروز را نیز به بازیکنان اعلام کرد و تمرین را ترک کرد. ایشان بدون اینکه مشکلات‌شان را با باشگاه در میان بگذارند، شخصا به هیات فوتبال رفته و قراردادشان را فسخ کرده‌اند. مهم‌ترین مسئله‌ای که به وجود آمده این است که مربی تیم ما بدون اینکه مشکلاتش را با باشگاه در میان بگذارد، به صورت پنهانی با باشگاه دیگر مذاکره کرده و نامه فسخ قراردادش را به سازمان لیگ ارسال کرده است. حرف ما این است که اگر مشکلی وجود داشت بهتر بود با باشگاه درمیان می‌گذاشت و پس از مذاکره و توافق، دوستانه از جمع ما جدا می‌شد. رفتار باشگاه پیکان هم در این میان کاملا غیر حرفه‌ای بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا شما پولی به مرفاوی پرداخت کرده بودید گفت: چک باشگاه دست ایشان بود و قرار بود امروز پاس شود. متاسفانه شرایط مالی باشگاه به گونه‌ای بود که نتوانسته بودیم پول ایشان را به موقع پرداخت کنیم. هنوز درآمدهایمان را از سازمان لیگ و اسپانسر باشگاه دریافت نکرده‌ایم. ما مشکلات‌مان را با بازیکنان و کادر فنی در میان گذاشته بودیم و آن‌ها هم قبول کرده بودند تا با این مشکلات بسازند. با همه این مشکلات، چک 30 درصدی قرارداد مرفاوی را به او داده بودیم و قرار بود امروز پاس شود اما متاسفانه شنیدیم که مرفاوی سر تمرین‌های پیکان رفته است.

جهان‌بینی در ادامه با بیان اینکه اساسا هیچ مربی و بازیکنی نمی‌تواند در میانه فصل قرارداد خود را یک طرفه فسخ کند، اظهار کرد: اگر از سوی باشگاه پولی تا انتهای فصل به بازیکنان و مربیان پرداخت نشود مقرراتی وجود دارد که آن‌ها می‌توانند قراردادشان را یک طرفه فسخ کنند اما در میانه فصل هیچ مربی نمی‌تواند یک طرفه قراردادش را فسخ کند. ما با سازمان لیگ نامه‌نگاری‌هایمان را انجام داده‌ایم و قرار است مستندات خود را به آن‌ها ارائه دهیم. قطعا این پرونده در کمیته انضباطی پیگیری خواهد شد و از نظر ما مرفاوی هنوز با باشگاه صبا قراردادش را فسخ نکرده و تا زمانی هم که این اتفاق رخ ندهد، نمی‌تواند روی نیمکت پیکان بنشیند. ما این موضوع را در کمیته انضباطی با جدیت پیگیری می‌کنیم تا به حق و حقوق‌مان برسیم. البته در تمام موارد تابع سازمان لیگ و قوانین حاکم بر فوتبال ایران هستیم.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که چه زمانی سرمربی تیم‌تان انتخاب خواهد شد گفت:‌ چند گزینه از میان مربیانی که در حال حاضر با تیمی قرارداد ندارند مد نظر داریم اما با هیچ کدام از آن‌ها تا این لحظه مذاکره نکرده‌ایم. قرار است نظرات هیات مدیره را هم در این خصوص بگیریم تا با نظر جمعی مربی بعدی‌مان را انتخاب کنیم. مطمئنا تا قبل از بازی با ذوب آهن مربی جدیدمان را انتخاب خواهیم کرد. البته این را هم باید بگویم مربیانی که در حال حاضر از استان قم در تیم ما حضور دارند، این شانس را دارند که هدایت صبا را عهده‌دار شوند. ممکن است به این نتیجه برسیم که هدایت صبا را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

مدیرعامل باشگاه صبای قم در ادامه صحبت‌های خود به تقویت تیمش در نیم فصل اشاره کرد و گفت: در خط حمله و همین طور دفاع نیاز به جذب بازیکن داریم. با تمهیداتی که در نظر گرفته‌ایم در نیم فصل یکی دو بازیکن جذب می‌کنیم تا تیم‌مان را در خط دفاع و همین طور حمله تقویت کنیم. به دنبال این هستیم که ان‌شاءالله در نیم فصل دوم قدرتمند ظاهر شویم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین