کد خبر: ۲۷۳۳۱۰
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۲
تکلیف ژنرال یکشنبه مشخص می‌شود

شایعه برکناری قلعه‌نویی از استقلال قوت گرفت

با توجه به کسب نتایج ضعیف استقلال در لیگ برتر و جام حذفی شایعه رفتن قلعه‌نویی از این تیم قوت گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش خبرگزاری آنا، تیم استقلال تهران که در 8 بازی اخیر خود در لیگ تنها موفق به کسب 6 امتیاز شد در نهایت با قبول شکست مقابل ذوب آهن از جام حذفی کنار رفت تا خشم هواداران این تیم با توجه به شکست آبی‌ها مقابل پرسپولیس در دربی پایتخت چند برابر شود.

قلعه‌نویی که بعد از قبول باخت مقابل پرسپولیس مورد حمایت رییس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال قرار گرفته بود و این دو عنوان کرده بودند هیچ خطری سرمربی آبی‌پوشان را تهدید نمی‌کند، با پذیرفتن شکست مقابل ذوب آهن که منجر به حذف تیم از دور رقابت‌ها شد خود را تنهاتر از همیشه می‌بیند.

بهرام افشارزاده که قبل از دیدار با ذوب‌آهن تاکید کرده بود در صورت باخت استقلال در این مسابقه دنیا برای این تیم و کادر فنی به آخر نخواهد رسید بعد از این بازی با چرخشی 360 درجه‌ای بدون اظهار نظر درباره آینده قلعه‌نویی اظهار کرد وضع همکاری با این مربی روز یکشنبه در جلسه هیات مدیره باشگاه مشخص خواهد شد.

اظهارات جدید مدیرعامل باشگاه استقلال به شایعات اخیر مبنی بر برکناری قلعه‌نویی قوت بخشیده است و این احتمال وجود دارد که اعضای هیات مدیره باشگاه یکشنبه تصمیمی جدی در این باره اتخاذ کنند.

از سوی دیگر خشم هواداران استقلال قبل از دیدار با ذوب آهن و تجمع اعتراض‌آمیز آنها مقابل باشگاه استقلال می‌تواند از عوامل دیگری باشد که قلعه‌نویی را بیش از پیش به لبه پرتگاه نزدیک کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین